EmileVF

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone zakelijk

Ik kan sinds vandaag eindelijk weer inloggen in My Vodafone zakelijk. Helaas staat er wel al de hele dag een foutmelding dat "deze functionaliteit tijdelijk niet beschikbaar is". Dus ik kan verder nog niet veel met het account. Ik zou in ieder geval graag facturen willen afdrukken voor mijn administratie. Wanneer is dit weer mogelijk?
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @EmileVF ,

Ja dit is helaas het geval, er wordt aan gewerkt! Ik weet niet precies wanneer dit verholpen is kijk even morgen om ongeveer 12:00 of het probleem opgelost is. Tis niet gemakkelijk om te schatten wanneer en storing voorbij is :(.
EmileVF
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het werkt nog steeds niet. Ik ben sinds deze week zeer teleurgesteld door Vodafone...
Enig zicht op een oplossingstermijn?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @EmileVF ,

Hopelijk ben je niet meer teleurgesteld als het weer opgelost is. Tot nu toe heb ik geen nieuwe info.... sorry.
Gelukkig gaat later in dit jaar gebruik worden gemaakt van en nieuw systeem, hopelijk gebeurd dit dan minder of totaal niet.

Hou de website vandaag in de gaten misschien dat het vandaag al opgelost wordt.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Het wordt inderdaad zo spoedig mogelijk opgelost. Ze zijn er hard mee bezig. Ik hoor op de social media wel al geluiden dat het al beter werkt. We moeten nog even doorbijten met zijn allen 😉
patrickdonker

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben sinds 2005 zakelijk abonnee en deze dienst heeft echt nog NOOIT goed gewerkt. Elke keer dezelfde smoes dat er een storing is, ik begin het een beetje zat te worden!
6 april 2014 een nummer laten inporten en kan, nu een maand later, nog steeds helemaal niets zien in Myvodafone. Sterker nog, heel Myvodafone werkt nu helemaal niet meer!
Ga morgen denk ik maar eens een briefje opstellen en VF in gebreke stellen. Als dit op 1 juni a.s. nog steeds niet is opgelost ga ik mijn contract ontbinden.
Rene-Fictorie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ontving vandaag weer eens een sms dat er een nog !!! een factuur klaarstaat
Maar ik kan de factuur van de vorige maand nog steeds niet ophalen en nu deze ook al niet vanwege een fout op de site ,
Ik ben nu wel een beetje klaar met de melding ,, probeer het later opnieuw ,,
waarom sturen jullie de facturen niet gewoon per post op als jullie je service niet kunnen waarborgen?
Dit zijn belachelijke acties voor een van de duurste providers van nederland
Als zakelijke klant wens ik er een volledige en duidelijke administratie op na te houden en dat wordt door jullie volledig onmogelijk gemaakt

Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Rene-Fictorie @patrickdonker Jullie kunnen allebei beter even contact opnemen met ons via onze Twitter of Facebook pagina. Dan kunnen we de klachten doorzetten naar de technische dienst.
patrickdonker

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Annabelle, ik ben al een maand bezig met support, maar krijg niet eens meer antwoord op mijn vraag
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Via welk kanaal dan, @patrickdonker ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic