TheInspiringHat

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

My Vodafone toont informatie van oud prepaid abonnement

Ha allemaal,

Ik heb een probleem. Ik heb recentelijk mijn prepaid omgezet naar een abonnement met nummerbehoud. Het probleem ligt in dat ik nu twee klantnummers heb op hetzelfde emailadres, en dus dat MyVodafone nog altijd MijnPrepaid aangeeft van de afgesloten prepaid i.p.v. de informatie van mijn huidige abonnement.

Wat kan ik hier aan doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @TheInspiringHat, goedemorgen en welkom hier!

De hulptroepen staan paraat! Dit is namelijk niet iets wat je zelf kunt oplossen. Ik heb het oude prepaid account in My Vodafone voor je verwijderd. Wil je in de loop van vandaag controleren of alles goed staat en je de juiste informatie van je nieuwe abonnement kunt inzien? Mocht dit niet de oplossing zijn, dan kan ik altijd het account nog in zijn geheel verwijderen, zodat je je opnieuw kunt registeren 🙂 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @TheInspiringHat 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @TheInspiringHat, goedemorgen en welkom hier!

De hulptroepen staan paraat! Dit is namelijk niet iets wat je zelf kunt oplossen. Ik heb het oude prepaid account in My Vodafone voor je verwijderd. Wil je in de loop van vandaag controleren of alles goed staat en je de juiste informatie van je nieuwe abonnement kunt inzien? Mocht dit niet de oplossing zijn, dan kan ik altijd het account nog in zijn geheel verwijderen, zodat je je opnieuw kunt registeren 🙂 

TheInspiringHat
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heel erg bedankt, Cecilia! Het heeft gewerkt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic