Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

My Vodafone storing

http://voda.fo/ne/d35ov
Op dit moment ervaren we problemen met de My Vodafone app & web waardoor je tijdelijk geen gebruik kan maken van onze My Vodafone diensten en niet kunt inloggen.

We doen ons best om de hinder te beperken en het zo spoedig mogelijk op te lossen.

Alvast bedankt voor jullie begrip.

Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12305Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes
Abonneren dan maar weer 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
De problemen met My Vodafone zijn inmiddels al opgelost.
Ervaar je toch nog problemen? Het is handig om als eerste het geheugen van je browser even te wissen. Dit doe je door de tijdelijke internetbestanden en cookies te verwijderen. Je vindt dit in het instellingenmenu van je browser (Internet Explorer, Firefox, Chrome of Safari).
Zo verwijder je de cookies en cache


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic