Beste mensen van Vodafone,
Ik zie dat mensen hier vooral veel komen om te klagen...en eerlijk is eerlijk, ook ik heb een "klacht", maar laten we het voor het gemak maar gewoon even een "constatering" noemen.
Ik heb 3 abo's bij Vodafone...voor alle 3 maak ik gebruik van myvodafone...en voor geen enkel abonnement dat ik heb werkt de "verlengings optie" goed.
Op dit moment heb ik één abo welke in principe verlengt zou kunnen worden. Deze heeft namelijk als contract einddatum 13 januari 2013. Deze vervalt dus binnen 4 maanden. Wanneer ik echter op verlengen klik dan krijg ik de melding...:
Er is iets mis gegaan:Sorry, je kunt je abonnement nog niet verlengen. Vanaf vier maanden voor de einddatum van je contract kun je je abonnement verlengen. Bekijk hier de einddatum van je contract.
Wil je meer informatie over het verlengen van je abonnement? Neem dan contact op met onze Klantenservice via 0800-0200056. Deze melding staat haaks op de informatie die de site mij verschaft. Nu ben ik al een behoorlijke tijd klant bij Vodafone (eigenlijk altijd al geweest...ook toen het nog libertel heette...) en dit probleem heb ik eigenlijk altijd. Het lijkt me dus een serieuze fout in jullie systeem. Nu ben ik, in principe, niet van plan om gebruik te maken van jullie "verleningsaanbod" dit omdat ik als nieuwe klant veel meer voordeel heb dan als oude klant. Ik zal dus, voor het eerst van mijn leven, waarschijnlijk overstappen op een andere provider voor één van mijn abo's (dit omdat nieuwe klanten dus meer gewaardeerd worden als bestaande klanten)...maar toch leek het me handig als jullie site eens werkte zoals dat zou moeten 🙂