JeroenK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone "perikelen"

Beste mensen van Vodafone,

Ik zie dat mensen hier vooral veel komen om te klagen...en eerlijk is eerlijk, ook ik heb een "klacht", maar laten we het voor het gemak maar gewoon even een "constatering" noemen.

Ik heb 3 abo's bij Vodafone...voor alle 3 maak ik gebruik van myvodafone...en voor geen enkel abonnement dat ik heb werkt de "verlengings optie" goed.

Op dit moment heb ik één abo welke in principe verlengt zou kunnen worden. Deze heeft namelijk als contract einddatum 13 januari 2013. Deze vervalt dus binnen 4 maanden. Wanneer ik echter op verlengen klik dan krijg ik de melding...:

Er is iets mis gegaan:Sorry, je kunt je abonnement nog niet verlengen. Vanaf vier maanden voor de einddatum van je contract kun je je abonnement verlengen. Bekijk hier de einddatum van je contract. 

Wil je meer informatie over het verlengen van je abonnement? Neem dan contact op met onze Klantenservice via 0800-0200056. Deze melding staat haaks op de informatie die de site mij verschaft. Nu ben ik al een behoorlijke tijd klant bij Vodafone (eigenlijk altijd al geweest...ook toen het nog libertel heette...) en dit probleem heb ik eigenlijk altijd. Het lijkt me dus een serieuze fout in jullie systeem. Nu ben ik, in principe, niet van plan om gebruik te maken van jullie "verleningsaanbod" dit omdat ik als nieuwe klant veel meer voordeel heb dan als oude klant. Ik zal dus, voor het eerst van mijn leven, waarschijnlijk overstappen op een andere provider voor één van mijn abo's (dit omdat nieuwe klanten dus meer gewaardeerd worden als bestaande klanten)...maar toch leek het me handig als jullie site eens werkte zoals dat zou moeten 🙂
2 Reacties 2
rienstierman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Besten,

Ik wilde mijn vraag online stellen via mail in my vodafone, maar op de een of andere manier werd deze niet verstuurd. Daarom via het forum, want bellen duurde wat lang qua wachten.

Ik heb vragen over mijn datakosten buitenland. Jullie service alles in 1 op reis en de voorlopers waren erg fijn. Helaas is er bij mij iets fout gegaan. Hoewel ik deze diensten aan heb gezet, is dit niet in het systeem opgenomen. (check de mailtjes die jullie me stuurden). Hierdoor heb ik in de verschillende maanden dit jaar dat ik in het buitenland was, teveel datakosten berekend gekregen. Kunt u dit restitueren?

Vr Gr
klantnummer 337630889/00001

PS ik heb inmiddels deze dienst via de website / myvodafone aangezet en hoop dat het nu in orde is.

TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi JeroenK,

Er zijn inderdaad problemen bekend met het verlengen via MyVodafone. Helaas krijgen we de problemen niet zo snel opgelost als dat we dat graag zouden willen. Het is dus wel bekend en we zijn er mee bezig.
Over het gedeelte waarin je aangeeft dat nieuwe klanten een beter aanbod krijgen dan bestaande klanten kan ik aangeven dat als je rechtstreeks bij Vodafone besteld dit niet klopt. Bestaande en nieuwe klanten krijgen bij ons hetzelfde aanbod.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic