Sigismund

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

My Vodafone probleempje

Ik heb enige tijd geleden een Myvodafone account aangemaakt. Ik kan gewoon inloggen, maar kan niks zien.

Ik krijg de melding: "Er ging iets niet goed, probeer het nog eens of neem contact op met de klantenservice"

Vanmorgen al even gebeld met een andere vraag, zou doorverbonden worden, kreeg de betreffende dame aan de lijn en toen werd de verbinding verbroken... Ik probeer het nu even op deze manier, want ik heb niet veel tijd in weer wachttijd.
7 Reacties 7
Dorpsejongen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat gebeurt bij mij ook. Note 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hebben jullie ook al eens een andere browser geprobeerd of de cookies verwijderd en
Of hebben jullie problemen met de app? Verwijder deze dan eens en installeer hem opnieuw.
Sigismund
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn oplossing was simpeler. Ik heb een ander account aangemaakt met een ander mailadres. Die werkt prima.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het bij jou opgelost is
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic