Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

My Vodafone niet beschikbaar - OPGELOST

http://voda.fo/ne/07602

Hallo allemaal,

We merken dat onze klanten problemen ervaren met het inloggen op My Vodafone app & web. Je kunt dus tijdelijk geen gebruik maken van onze My Vodafone diensten.

Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Om een melding te ontvangen zodra er nieuws is hierover, klik je op 'Topic volgen' onderaan dit bericht. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst door te klikken op 'Inloggen’.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Deze storing is opgelost. My Vodafone kan zowel via app als via de website weer normaal gebruikt worden. Excuses voor het ongemak.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Sharon
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Deze storing is opgelost. My Vodafone kan zowel via app als via de website weer normaal gebruikt worden. Excuses voor het ongemak.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
Sharon
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Deze storing is opgelost. My Vodafone kan zowel via app als via de website weer normaal gebruikt worden. Excuses voor het ongemak.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic