Ieke10

Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

My Vodafone, namen bij de nummers zetten bij red together

Sinds de laatste update zijn de namen bij de telefoonnummers verdwenen in de my Vodafone app. Hoe zet ik die er weer bij? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dat is gek. Je kan een melding maken in de app via de 24/7 button (rechts bovenin beeld) en dan op feedback klikken. Geef daar de melding dat je namen elke keer wegvallen als je de nummers aanpast. Deze info komt dan op de juiste afdeling en dan kunnen ze er gelijk naar kijken. 

Wat je ook kan doen is de app even verwijderen en opnieuw installeren. Je moet dan natuurlijk ook weer opnieuw inloggen. Vanaf maandag is er weer iemand van Vodafone aanwezig, maar die kan ook alleen maar een melding maken, net zoals jij kan doen via de app, zoals ik omschreef. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ieke10 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Open je My Vodafone app
Klik dan links bovenin op Profiel
Scroll naar beneden, klik op het 06 nummer
En dan krijg je een nieuw scherm met het 06 nummer en klik daarnaast op het potloodje om

dit aan te passen. 

Dit kan je op deze manier doen voor alle nummers. 

Ieke10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hallo @Energieboy ,

Dank je wel gelukt! Ik had alles al een keer aangeklikt maar daar niet aan gedacht. Beetje jammer dat dat na een update weg is. Nogmaals bedankt!

groet, Wil

Ieke10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Het is gelukt om de namen erin te zetten maar zodra ik de app afsluit en opnieuw open zijn de namen weer verdwenen. Is daar ook een oplossing voor? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dat is gek. Je kan een melding maken in de app via de 24/7 button (rechts bovenin beeld) en dan op feedback klikken. Geef daar de melding dat je namen elke keer wegvallen als je de nummers aanpast. Deze info komt dan op de juiste afdeling en dan kunnen ze er gelijk naar kijken. 

Wat je ook kan doen is de app even verwijderen en opnieuw installeren. Je moet dan natuurlijk ook weer opnieuw inloggen. Vanaf maandag is er weer iemand van Vodafone aanwezig, maar die kan ook alleen maar een melding maken, net zoals jij kan doen via de app, zoals ik omschreef. 

Ieke10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hallo @Energieboy 

Ik heb de app een keer verwijderd zonder resultaat en daarna een melding gemaakt. Ik hoop dat er een oplossing voor komt. Bedankt voor het meedenken.

groet, Wil

Frank L

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 3Oplossingen
  • 11Likes

Precies hetzelfde bij mij! Bij het weer opnieuw openen van de app zijn de namen weer verdwenen ondanks dat je deze hebt opgeslagen.

Hetzelfde geldt voor het instellen van het maandelijks resetten van het datagebruik. Deze instelling wordt ook niet meer vastgehouden.

Ik ben al een hele tijd bekend met de MyVodafone app maar op het moment heb ik meerdere problemen.

Ook met de 24/7 button gemeld.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic