soulonsoul

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone - kan niet inloggen

bij het proberen om in te loggen, krijg ik het volgende bericht:
Server Error
This server has encountered an internal error which prevents it from fulfilling your request. The most likely cause is a misconfiguration. Please ask the administrator to look for messages in the server's error log.

zodat jullie dat ook weten. hopelijk komt er snel een fix 😄
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Altijd goed om en melding te ontvangen. Heb je dit op meerdere apparaten en browsers of beperkt dit zich tot 1 device? Lukt het inmiddels al om in te loggen in My Vodafone?
soulonsoul
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi!

ik heb het probleem nog steeds. tot nu toe beperkt de foutmelding zich tot Chrome Versie 47.0.2526.80 m in combinatie met Win10 64-bit. Internet Explorer (ja ja) doet het wel. Andere browsers en devices heb ik nog niet geprobeerd.

groet
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond ,

Was deze week en paar dagen afwezig, daarom en latere reactie op je bericht.

Is het inmiddels al gelukt en zo ja wat was de oplossing hiervoor en zo nee zou je kunnen uitleggen wat je hebt geprobeerd?

Hoor het graag van je terug! Fijne avond.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic