Kaan721

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

My Vodafone heeft vaak storingen

Hallo,

 

My Vodafone heeft vaak storingen. Ik ben nu twee weken klant bij Vodafone heb nu meer dan 5 keer al storing gehad. Valt me beetje tegen van Vodafone.

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Kaan721
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels kom ik er weer in. 

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te lezen dat het weer werkt @Kaan721. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je het tegoed etc., niet kan inzien. 
Vaak helpt het om de app eens helemaal af te sluiten en dan opnieuw te openen. Ook zou je kunnen controleren of er een nieuwe versie klaar staat. Mocht dat niet helpen, dan kun je de app verwijderen en opnieuw installeren. Maar voor dat je dat doet, check dan wel eerst of je via de website wel alles kan inzien.
Op deze manier kun je uitsluiten waar het probleem ligt. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kaan721 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Storingen zijn natuurlijk nooit leuk en zeker niet handig. Wat voor storingen krijg je dan? 
Misschien kunnen we je helpen als we weten wat voor een storing je krijgt. En misschien ook handig om te melden wat voor een telefoon je gebruikt, welke firmware versie daarop zit en welk type telefoon het is. Wie weet kunnen we je helpen als klanten onder elkaar en anders zijn er altijd nog Vodafone medewerkers die misschien kunnen helpen. 

Kaan721
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie, maar het ligt echt niet aan mijn telefoon. Voorheen zat ik bij Simpel en daar had ik nooit problemen. Ik krijg elke keer de melding " oeps we kunnen uw gegevens niet ophalen" Dit probleem ligt toch echt bij Vodafone.

Kaan721
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels kom ik er weer in. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te lezen dat het weer werkt @Kaan721. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je het tegoed etc., niet kan inzien. 
Vaak helpt het om de app eens helemaal af te sluiten en dan opnieuw te openen. Ook zou je kunnen controleren of er een nieuwe versie klaar staat. Mocht dat niet helpen, dan kun je de app verwijderen en opnieuw installeren. Maar voor dat je dat doet, check dan wel eerst of je via de website wel alles kan inzien.
Op deze manier kun je uitsluiten waar het probleem ligt. 

Kaan721
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Oke bedankt voor je reactie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic