Arcadu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone > zakelijk naar Prive : inloggen niet mogelijk

Wie kan me helpen met oplossen :
Mijn abbonnement is van zakelijk omgezet naar prive en sindsdien kan ik niet meer inloggen op
My Vodafone. Het opvragen van een nieuw wachtwoord, dmv ingeven gebruikersnaam gaat goed.
Ik ontvang een email van Vodafone met recovery-link. Echter deze verwijst naar de "zakelijke inloggen".

Daar gaat t fout, de website is "Tijdelijk niet bereikbaar", er wordt aangewerkt......
Mijn zakelijke abbonement bestaat schijnbaar niet meer (dit is correct), maar ik kan geen
nieuwe prive-account aanmaken. Melding "dit telefoonnummer is al in gebruik" 😞 Waaah !

Help !


3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Arcadu

Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Zij kunnen het zakelijke account verwijderen en helpen met een nieuwe aan te maken. Indien dat niet werkt dienen zij een case in te schieten naar de technische dienst zodat het opgelost kan worden voor je.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic