oltheten

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

My Vodafone gebruikers verwijderen?

Hoi, als ik op myvodafone op mobiel kijk bij rekeningen dan staat er "dat is fijn, even geen rekeningen", maar die is er wel, dan moet ik doorschuiven naar links en verschijnt nog een keer mijn naam in beeld, en daarna nog een keer ...
Het is geen ander account, het is gewoon drie keer mijn naam anders geschreven.
Als ik op myvodafone kijk via de website dan staat er bij twee: 'afgesloten - deze gegevens zijn niet meer in gebruik'
Huh?
Kunnen die twee die niet meer in gebruik zijn dan verwijderd worden aub?
25 Reacties 25
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi oltheten
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan daarvoor het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kan je bellen of door een chat te starten.

Die mensen kunnen met je mee kijken en dit eventueel aanpassen. Via de community kan dit niet omdat we hier als klanten onder elkaar zijn.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is zeker mogelijk oltheten
Heb je hier al contact over gehad met mijn collega's? Zoniet, dan hoor ik het graag! Dan pak ik het vanuit hier voor je op.
oltheten
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Steven ik heb ook contact gezocht met VodafoneNL via twitter. Dit leek mij wel handig omdat ik vermoed dat het een lang gesprek gaat worden. Ik heb dit al meerdere keren aangekaart, in de winkel, via de chat en ook telefoon, maar volgens mij begrijpt niemand wat ik bedoel. Meestal krijg ik een "dat is niet erg..." reactie, ik voel mij afgewimpeld en wil het graag opgelost hebben voordat ik besluit of ik ga verlengen of misschien wel opzeggen. Via twitter kan ik screenshots sturen van wat ik bedoel in de hoop dat iemand het gaat snappen ... maar ik vind het overigens wel verschrikkelijk lang duren voordat er iemand reageert daar !
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb heel even gekeken bij mijn collega's oltheten en ik zie je bericht bij hun staan. Berichten worden op volgorde van binnenkomst opgepakt. Hierdoor kan het zijn dat je nog geen reactie gehad hebt. Meestal wordt er binnen een uur gereageerd. Indien het druk is, kan dit langer duren. Mijn collega's proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen.
oltheten
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor het meekijken, ik vermoed dat antwoord op mijn vraag heel lang gaat duren ...
Ik krijg zojuist een bericht dat het is doorgezet naar de technische dienst.
Weer afwachten dus ...
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb begrepen van mijn collega dat het niet mogelijk was om het direct op te lossen.Daarom heeft zij een onderzoek aangemaakt zodat het door de technische dienst opgelost gaat worden en je niet van het kastje naar de muur gestuurd wordt.
Hopelijk is het snel voor je opgelost.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je al bericht ontvangen van jouw case oltheten?
oltheten
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi, nee, ik heb nog niks gehoord of gezien ... net nog even de app en m'n twitter gecheckt ...
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Vaak duurt het helaas een aantal werkdagen voordat een issue opgelost is.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Mocht je de oplossing nog met ons willen delen oltheten: graag. Ontvangen we geen bericht meer van je, wordt het topic op korte termijn gesloten.
oltheten
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi, Ik zou best een oplossing willen delen, maar er is niks opgelost.
Ook helemaal geen berichten meer ontvangen.
Niet hier, niet via mail, niet via twitter, niet in de app of welke manier dan ook.
Ik voel mij heel serieus genomen zo. Not.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Via het forum kunnen we dit helaas sowieso niet voor je oplossen oltheten. Ik begrijp je frustratie, maar, er wordt echt wel serieus naar elke case gekeken. Als het goed is kun je via My Vodafone de status van jouw onderzoek bekijken. Hoe dan ook, je ontvangt altijd bericht wanneer dit afgerond is. Ik zou je dus willen vragen om toch nog heel even geduld te hebben, ondanks dat het langer duurt dan verwacht.
oltheten
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sharon je zegt: “als het goed is” ... nee, het is niet goed, en nee, ik kan de status van mijn vraag niet bekijken My Vodafone.
Nog even geduld is een goeie, al met al ben ik nu een jaar bezig met iets simpels zoals een contractwijziging.
Ik weet niet waar het aan ligt maar Vodafone kan het maar niet goed voor elkaar krijgen.
Klopt dat het forum er niets aan kan doen, hier krijg ik tenminste een reactie, dat kan ik van al die andere vodafone afdelingen niet zeggen.
Wel wordt ik voortdurend gebombardeerd met “je mag verlengen!” meldingen. Dat ben ik dus niet van plan.
Eerst maar eens de huidige problemen oplossen en dan gaan we eens bezien waar we ons geld gaan uitgeven.
Gefrustreerd? Nee hoor, gewoon een zeer ontevreden klant!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik kan mij voorstellen dat je eerst alles fatsoenlijk geregeld wilt hebben! Kun je ons op de hoogte houden oltheten?
We horen graag hoe en wanneer het opgelost is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je voor ons een update oltheten?
oltheten
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Steven,
Nee hoor, ik heb helemaal niks meer vernomen en krijg ook geen reactie op mijn berichtjes. Heel teleurstellend allemaal.
Iedereen heeft het druk, ook ik heb wel wat beters te doen dan iedere dag achter Vodafone aan te zitten om te vragen of het nou als-je-blieft opgelost kan worden... Zoals je wellicht weet is contact met de klantenservice meestal een tijdrovende zaak.
Het wordt wat mij betreft opzeggen en overstappen, en dan kan ziggo ook gelijk de deur uit.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is jammer om te horen oltheten. Maar ik kan mij voorstellen dat je er klaar mee bent. Dit is niet de ervaring die wij jou willen geven. Namens VodafoneZiggo mijn excuses voor het ongemak.

Kun je ons anders eens een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we het voor je na.
oltheten
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
net nog even gekeken, zag toch een reactie staan op twitter, terwijl ik er geen melding van heb gekregen, maar dat terzijde.
in de app en op myvodafone is er nog steeds niks veranderd ... ik blijf het een kastje-muur verhaal vinden!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan is het helaas nog even afwachten. Zoals je leest, is de technische dienst er mee bezig. Echter krijgen ze het niet meteen opgelost. Mijn collega's zullen je hierover op de hoogte houden. Dit is helaas niet iets wat wij kunnen versnellen. 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic