Hi @Marleenwek, goedemorgen en welkom hier!
Wat irritant dat je deze foutmelding steeds krijgt te zien bij het inloggen. Er is momenteel geen storing gaande met My Vodafone die deze foutmelding veroorzaakt. Laten we opzoek gaan naar een oplossing. Krijg je deze foutmelding ook als je probeert in te loggen in My Vodafone via een andere browser? Mocht je dat nog niet hebben geprobeerd, dan wil ik je vragen om dit eens te testen om een mogelijk issue met cookies uit te sluiten.
Lost dit het niet op, dan duik ik graag achter de schermen om een blik te werpen op jouw account. Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie?
Naam contractant:
Mobiel nummer:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone:
Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je bericht graag tegemoet!