frankhan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone en Mijn Ziggo koppelen lukt niet

Als ik mijn Ziggo account probeer te koppelen krijg ik de melding dat er niet 2 ziggo of vodafone accounts gekoppeld kunnen worden. Nu heb ik een Zakelijk internet PRO en proive TV is dat het probleem. Ik zou graag wel koppelen

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1102Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @frankhan, welkom hier!
Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat je voor zowel Mijn Ziggo als My Vodafone bent geregistreerd met beide een apart e-mailadres. Ik zie geen bijzondere situatie waarom je de accounts niet zou kunnen samenvoegen. Heb je het samenvoegen geprobeerd vanuit My Vodafone of vanuit Mijn Ziggo? Wat gebeurt er als je het via de andere omgeving probeert? 🙂 

Lukt het niet dan kunnen we altijd één van beide accounts verwijderen zodat je dan vanuit de overgebleven omgeving het account kan uitbreiden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic