Green

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

My Vodafone app

Hallo,

Ik kan al maanden niet inloggen in My Vodafone.
Ik heb prepaid en bekijk daar mijn tegoed en mijn Blox die ik heb afgesloten voor o.a. internet.
Kan zowel als op mijn telefoon als online niet inloggen.
Ik zie op de Play Store dat veel mensen dezelfde klachten hebben en ook niet kunnen inloggen.
Waarom word hier niets aan gedaan vanuit Vodafone?

Zijn hier ook mensen die hier last van hebben? Of juist wel kunnen inloggen?
Is er een andere manier om te om je MB verbruik in te zien?

Bedankt!

Green
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Green, vreemd dat dit niet werkt. Normaal gesproken hoort dit te gewoon te werken. Ik raad je aan om hierover even contact met onze klantenservice op te nemen. Daar kunnen onze collega's dit verder voor je nakijken en het oplossen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic