LHCC

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone app

Wanneer ik wil inloggen op My Vodafone app zegt die dat er geen rollen voor mijn account beschikbaar zijn. 

Hoe kan ik dit oplossen en weer mijn gebruik zien?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11266Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2123Likes

Hoi @LHCC,

Waarschijnlijk heb je een leeg account aangemaakt. Ik kijk graag met je mee hiervoor. Kun je mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer, e-mailadres waarmee je inlogt en je mobiele nummer?

Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken en daarna op verstuur bericht klikken.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11266Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2123Likes

Hoi @LHCC,

Waarschijnlijk heb je een leeg account aangemaakt. Ik kijk graag met je mee hiervoor. Kun je mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer, e-mailadres waarmee je inlogt en je mobiele nummer?

Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken en daarna op verstuur bericht klikken.

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11266Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2123Likes

Ik heb nog geen gegevens mogen ontvangen @LHCC. Mocht er geen privébericht gestuurd worden of een update komen, dan zal ik het topic binnenkort sluiten.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11266Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2123Likes

Topic gesloten

Uitgelicht topic