Smitp79

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

My Vodafone app werkt niet 'Er is iets stuk'.

IMG_0038.png

Hallo,

ik heb problemen met het inloggen via de my vodafone app op de mobiel.
Krijg een melding “er is iets stuk”.

 

Inloggen via browser op laptop werkt wel, dus inloggegevens zijn correct.

Iphone 13 is bijgewerkt.
App is ook bijgewerkt en opnieuw installeren helpt niet.

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11859Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Vreemd, maar dat kan natuurlijk gebeuren. Gelukkig werkt het wel via je browser, dan kan je er in ieder geval wel bij. Minder fijn dat het niet werkt in de app, goed dat je het hier even laat weten. Ik heb zelf geen problemen met de app en heb ook een iPhone 13. Wie weet is het morgen weer opgelost en werkt het weer goed. Kijk het even aan en anders maandag nog even hier melden, mocht het nog defect zijn.

In ieder geval wel bedankt voor het melden, iemand van Vodafone neemt dit op en zal de juiste afdeling hiervoor berichten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @Smitp79, goedemorgen en welkom hier!

Wat onhandig dat je een foutmelding krijgt te zien bij het inloggen in de My Vodafone app. Uit je bericht begrijp ik dat je gelukkig nog wel via de browser kan inloggen. Ik heb zojuist even getest wat ik krijg te zien bij het inloggen in de My Vodafone App met een testaccount via mijn iPhone 15, maar ik kan het probleem niet reproduceren. Ik kom er op dit moment zonder problemen in. Het lijkt dus niet een collectief probleem te zijn.

Hopelijk kom jij er op dit moment ook weer zonder problemen in en blijkt het een tijdelijke hick-up te zijn geweest. Mocht dat niet het geval zijn en als jouw toestel beschikt over de meest recente software en het opnieuw installeren van de My Vodafone met een cache clean van de app niet de oplossing is, dan het advies om even te bellen of te chatten met onze klantenservice. Zij kunnen dan een individuele case aanmaken naar onze technische dienst om dit probleem bij jou nader te onderzoeken.

Smitp79
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Sinds vanmorgen doet de app het weer. 
Leek alsof ik voor de eerste keer inlogde op de app, terwijl ik er al jaren gebruik van maak. 

Maar voor nu werkt alles weer 👍🏻

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic