Christian

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

My Vodafone app voor Windows Phone toestellen


Edit Mod:

Vodafone heeft besloten om de My Vodafone app voor Windows Phone niet (meer) te ondersteunen. Dit houdt in dat gebruikers die de My Vodafone app al hadden hier geen gebruik meer van kunnen maken. Daarnaast is de app inmiddels ook niet meer te downloaden.

Windows Phone gebruikers kunnen My Vodafone wel gebruiken via de browser.

******************

Hallo,

Natuurlijk is er ook een My Vodafone app voor Windows Phone. In de app store van Microsoft.is deze te vinden.
De app is beschikbaar voor Windows Phone versie 7.5 en hoger en is hier te downloaden!

De volgende functionaliteiten zijn beschikbaar in deze eerste versie:


  • Het bekijken van het tegoed en verbruik van je abonnement, prepaidnummer of BloX.
  • Het inzien van de details van je abonnement, inclusief de einddatum van je contract.
  • Je factuurbedragen.
  • De roamingtarieven (de buitenlandtarieven) bij je abonnement, inclusief het verbruik van je Alles-in-één op Reis bundel.
  • Het instellen van je datalimiet voor gebruik van internet in het buitenland.
  • Het aan- of uitzetten van je BloX.

Vragen? Vragen!

22 Reacties 22
S_Schwarz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan deze app niet eens uit de Windows Store downloaden op mijn Lumia 930 (Denim)
OS Version: 8.10.14219.341

De install knop is niet beschikbaar in de Windows Store, terwijl als ik mijn telefoon rechts boven in de store aanpas naar mijn oude Dell Venue Pro met Windows Phone 7.5 de knop wel beschikbaar is.

Zodra ik mijn toestel in het menu instel op mijn Lumia 930, krijg ik de melding (waar normaal de download/install knop is): U kunt in dit land/deze regio geen apps downloaden. U kunt kijken of de app beschikbaar is in de Windows Phone Store in uw land/regio.

Enig idee waarom ik deze app niet kan installeren op mijn toestel?

Mvg,
Stephan Schwarz
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dit is inmiddels een verouderd topic. Momenteel is de nieuwe My Vodafone app (nog) niet beschikbaar voor Windows Phone toestellen. Houd de Windows Store of ons forum in de gaten om de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Update

Vodafone heeft besloten om de My Vodafone app voor Windows Phone niet (meer) te ondersteunen. Dit houdt in dat gebruikers die de My Vodafone app al hadden hier geen gebruik meer van kunnen maken. Daarnaast is de app inmiddels ook niet meer te downloaden.

Windows Phone gebruikers kunnen My Vodafone wel gebruiken via de browser.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic