Christian

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

My Vodafone app voor Windows Phone toestellen


Edit Mod:

Vodafone heeft besloten om de My Vodafone app voor Windows Phone niet (meer) te ondersteunen. Dit houdt in dat gebruikers die de My Vodafone app al hadden hier geen gebruik meer van kunnen maken. Daarnaast is de app inmiddels ook niet meer te downloaden.

Windows Phone gebruikers kunnen My Vodafone wel gebruiken via de browser.

******************

Hallo,

Natuurlijk is er ook een My Vodafone app voor Windows Phone. In de app store van Microsoft.is deze te vinden.
De app is beschikbaar voor Windows Phone versie 7.5 en hoger en is hier te downloaden!

De volgende functionaliteiten zijn beschikbaar in deze eerste versie:


  • Het bekijken van het tegoed en verbruik van je abonnement, prepaidnummer of BloX.
  • Het inzien van de details van je abonnement, inclusief de einddatum van je contract.
  • Je factuurbedragen.
  • De roamingtarieven (de buitenlandtarieven) bij je abonnement, inclusief het verbruik van je Alles-in-één op Reis bundel.
  • Het instellen van je datalimiet voor gebruik van internet in het buitenland.
  • Het aan- of uitzetten van je BloX.

Vragen? Vragen!

22 Reacties 22
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Aha, de mensen die eindelijk op deze App zaten te wachten hebben hem nu eindelijk.
Gelukkig heeft Android deze al langer;).
 
Al die topics erover zullen nu langzamerhand gesloten worden.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Duurt even, maar dan heb je ook wat 🙂
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Ik zelf vind de app erg overzichtelijk. Heb hem daarom ook meteen aan het startscherm gekoppeld.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Dat wel hé ;). Naja ik heb en Android Smartphone dus overstappen naar Windows gaat mij niet echt gebeuren.
irenegerritsma

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds een maand werkt de app op mijn Nokia Lumia 620 niet goed meer. Beltegoed en dataverbruik blijven op beginstand. Heb een Scherp. Abonnement. Wie kan mij helpen ????
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@irenegerritsma

Heb je de app eens opnieuw geïnstalleerd? Dat kan wellicht helpen.
irenegerritsma

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik al een paar keer gedaan, maar helpt niet.
Ik had de app die ik op mijn ipad had geïnstalleerd ook verwijderd maar ook dat heeft niet geholpen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Irene, als ik het goed begrijp werkt de app in zijn algemeenheid correct, en zijn alleen je tegoeden niet meer te zien? Check aub eens via My Vodafone op je PC of het tegoed daar wel zichtbaar is? Even dubbelchecken of het te maken heeft met de app, of algemeen gesproke met het weergeven van je tegoed in My Vodafone.
geejee

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds de update van de My Vodafone app van +/- een week geleden start de app in zijn totaliteit niet meer op. Ik heb afgelopen dagen meerdere keren de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd alsook de telefoon (Lumia 900) driemaal opnieuw opgestart. Alles zonder resultaat.

Wil graag inzage in mijn gebruik via de app, maar die laatste update heeft ervoor gezorgd dat de app niet meer start. Wat nu?
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@geejee,
Onze technici hebben het issue opgelost en uitgebreid getest.
Ik wil je vragen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren, dan zou het weer als vanouds moeten lopen.

Sorry voor het ongemak, Per

geejee

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Per,

Dit heb ik de afgelopen week al een keer of 5 gedaan en vandaag ook nog 3 maal geprobeerd (die oplossing was ik al tegengekomen). Daarnaast ook allerlei combinaties van data en wifi aan/uit gebruikt in een poging de oorzaak hierin te vinden.

Ik krijg nog geen halve seconde het rode My Vodafone scherm te zien en daarna crasht de app weer terug naar het beginscherm.


mountainbikert

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze app werkt al sinds begin januari niet meer. Blijft mekkeren over een oude versie die je via de app store moet updaten (Windows Phone=Apple?) Ook herinstallatie werkt niet. Bundelinfo werd al maanden niet meer goed weergegeven. #prutswerk
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo @geejee & @mountainbikert

Bedankt voor het signaal.

We gaan dit nogmaals aankaarten bij onze technische afdeling voor verder onderzoek.

Zodra we meer info hebben zullen we dit met jullie delen.

geejee

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Serkan

Hartelijk dank! Ik kijk uit naar de oplossing.

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We hebben inmiddels een reactie ontvangen van onze technische afdeling. Er blijkt momenteel nog steeds een issue te zijn waardoor het inloggen in My Vodafone op Windows Phone toestellen problemen kan opleveren. Indien dit het geval is kun je contact opnemen met onze klantenservice. Onze collega's kunnen een case aanmaken zodat onze technische afdeling dit verder kan nakijken.
mariovandongen

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wanneer gaat de My Vodafone app voor Windows Phone weer eens werken.

Ik krijg nog steeds de melding : je kunt op dit moment geen gebruik maken van deze app. Ga naar vodafone.nl/my om je gegevens te bekijken.

Is het nu zo moeilijk om een app goed te laten werken of denken jullie het is maar Windows Phone...

Gr. Mario
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Mario, heb je al contact gehad met onze collega's hierover? Zie ook mijn vorig bericht hierover. Onze collega's zijn ieder geval druk bezig om dit op te lossen. Bedankt voor het begrip in ieder geval.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Deze app deed het heel goed maar sedert enkele dagen werkt die niet meer. Waarschijnlijk vanwege de update van MyVodafone van telnummer naar emailadres. Jammer
Don't change what ain't broken is nog steeds de stelling voor IT personeel.
kk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas geen app meer voor Windows Phone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic