juliank

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

My Vodafone app op ios logt steeds uit (Deel 2)

iPhone 12 pro.. 
Ja meer informatie heb ik ook niet😂😅

, nu nog steeds het probleem alleen kan ik amper/niet inloggen... En ook niks aanvullen.. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan is het niet nodig om nog eens een topic op te starten. Dat maakt het alleen maar verwarrend. Als je al een topic hierover hebt geopend dan zal je daar ook antwoord op krijgen. Meerdere openen, zoals je nu ziet, maakt het alleen verwarrend en loopt alles door elkaar heen. Dan is het beter om je bij je eerste topic te houden. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @juliank 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vervelend dat je app elke keer uitlogt. Lukt het wel via de website van Vodafone? Heb je de app al verwijderd van je iPhone en welke iOS versie gebruik je? 

Iemand van Vodafone kan je verder helpen, die zal morgen weer aanwezig zijn. Als je nog wat info kan aanvullen dan is dit wel handig. 😉👍

juliank
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Is al bekend hoor.. kijk de andere 2 topics maar die ik al had..

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan is het niet nodig om nog eens een topic op te starten. Dat maakt het alleen maar verwarrend. Als je al een topic hierover hebt geopend dan zal je daar ook antwoord op krijgen. Meerdere openen, zoals je nu ziet, maakt het alleen verwarrend en loopt alles door elkaar heen. Dan is het beter om je bij je eerste topic te houden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic