Swedenborg

Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone app niet aanwezig in Playstore?

Hallo allemaal. Vreemd verschijnsel in de Playstore: Op zoek naar de My Vodafone app krijg ik een rijtje met niet gewenste Vodafone apps, zie bijlage. Gaat om Android 7 telefoon. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Hallo @Swedenborg.

Wat gek dat de My Vodafone App niet meer beschikbaar is in de Store. In eerste instantie neigde ik naar een ander land/regio, maar dat moeten we herzien. De minimale Android versie die je nodig bent, is Android 8.0. 

Is je telefoontoestel nog te upgraden naar een nieuwe Android versie? Zo niet, dan ben je helaas aangewezen op de My Vodafone omgeving in de browser.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hallo @Swedenborg 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vodafone heeft op twee plekken een app, in de Google Play store en Apple Store. Zie deze pagina van Vodafone. Volgens mij zijn er geen andere apps beschikbaar voor de Nederlandse markt. 

Swedenborg
topicstarter
Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, ik zie in de Google Play store niet de consumenten-app die ik altijd gebruikte en daar kon downloaden, alleen One App (voor bedrijven)/Yanimda?/Portugal/PNG? etc. Zie bijlage. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Is het niet wat ik net zo schreef? 

Swedenborg
topicstarter
Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

De vraag is waar de NL consumenten-app voor particulieren is gebleven.

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Hallo @Swedenborg.

Wat gek dat de My Vodafone App niet meer beschikbaar is in de Store. In eerste instantie neigde ik naar een ander land/regio, maar dat moeten we herzien. De minimale Android versie die je nodig bent, is Android 8.0. 

Is je telefoontoestel nog te upgraden naar een nieuwe Android versie? Zo niet, dan ben je helaas aangewezen op de My Vodafone omgeving in de browser.

Swedenborg
topicstarter
Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Vincent,

De app is dus niet geschikt voor Android7 zo begrijp ik. Omdat het toestel nog altijd goed bevalt en in het kader van de duurzaamheid ga ik nog even door met deze smartphone dus dan geen app. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic