Petermeussen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

My Vodafone app geen rollen beschikbaar

Beste heer/mevrouw,

 

  • Bij het inloggen van de app, krijg ik de melding: geen rollen beschikbaar. 
    via de website kan ik wel inloggen. 
    kan mijn account hiervoor worden hersteld?

 

Met vriendelijke groet, 

 

peter

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Petermeussen, goedemorgen en welkom hier!

Ik help je graag met het oplossen van deze foutmelding. De foutmelding geeft aan dat er een ''leeg'' account is gekoppeld. We zien dit wel gebeuren als je van prepaid overstapt naar een abonnement. Zo te zien is dit ook in jouw geval aan de orde. Ik heb het oude prepaid account verwijderd in My Vodafone. Wil je eens controleren of het nu goed is? Zo niet, dan hoor ik het graag. Ik zal dan het gehele My Vodafone account verwijderen zodat je deze opnieuw kan registreren/samenvoegen met Mijn Ziggo. Er wordt dan een nieuwe koppeling gemaakt met je abonnement waardoor ook de foutmelding verdwijnt 🙂 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Petermeussen, goedemorgen en welkom hier!

Ik help je graag met het oplossen van deze foutmelding. De foutmelding geeft aan dat er een ''leeg'' account is gekoppeld. We zien dit wel gebeuren als je van prepaid overstapt naar een abonnement. Zo te zien is dit ook in jouw geval aan de orde. Ik heb het oude prepaid account verwijderd in My Vodafone. Wil je eens controleren of het nu goed is? Zo niet, dan hoor ik het graag. Ik zal dan het gehele My Vodafone account verwijderen zodat je deze opnieuw kan registreren/samenvoegen met Mijn Ziggo. Er wordt dan een nieuwe koppeling gemaakt met je abonnement waardoor ook de foutmelding verdwijnt 🙂 

Petermeussen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Cecilia,

 

de app werkt weer. 
bedankt!

 

groeten Peter

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic