johnzwarts

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

My Vodafone app geeft foutmelding: 'Oeps, er is iets stuk'.

ben sinds 2 dagen klant overgestapt van t mobile 

en inloggen op de website lukt wel niet in de app 

geeft aan er is iets stuk de app werkt niet zoals je het van ons gewend bent 

we gaan het fixxen 

probeer het later opnieuw

heb de app al 10 keer opnieuw geeinstalleerd 

en ja ios is up to date 15.7.8 iphone 6s 

hoe doodgewoon inloggen in de vodafone app ?

ombv  abbonement te kunnen aanpassen 

help

 

29 Reacties 29
LexStroom

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alles gedaan zoals hierboven aangegeven. En ja hoor: Ik was in de app! Voor 10 seconden, toen werd ik automatisch uitgelogd en kon ik weer niet inloggen met dezelfde foutmelding als voorheen.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 40Oplossingen
  • 48Likes

@LexStroom Ai, het succes was van korte duur. Jammer dat de stappen niet hebben geholpen in een structurele oplossing.

Op dit moment speelt er een probleem waarbij je inderdaad tegen deze foutmelding aan kunt lopen. We doen hier onderzoek naar, heb je voor mij antwoord op onderstaande vragen?
 

- Welk merk en type toestel gebruik je? 

- Op welke OS versie draait deze? 

- Wat is de My Vodafone App versie?

LexStroom

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

- Welk merk en type toestel gebruik je?  Iphone 8+

- Op welke OS versie draait deze? iOS 16.6

- Wat is de My Vodafone App versie? 7.1.3

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 40Oplossingen
  • 48Likes

@LexStroom Dank voor het delen van de gegevens. Ik heb de melding doorgezet naar het onderzoeksteam. Wanneer er een uitslag is, durf ik niet te zeggen. In de tussentijd moet je wel gewoon in de My Vodafone webversie kunnen.

VincentS1983

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wel heel irritant issue. Bij mij is het net als bij @LexStroom. Nu krijg ik eerste de foutmelding 1 of 2 keer. Daarna kom ik er in en wordt ik vervolgens doorgestuurd naar het gezamenlijke profiel van Vodafone en Ziggo, maar kom dan dus niet verder. 

Zo kan ik ook niet meedoen met jullie Priority prijsvragen. beetje jammer

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 40Oplossingen
  • 48Likes

Dat schiet inderdaad voor geen meter op @VincentS1983. Heb je voor mij ook onderstaande gegevens?

- Welk merk en type toestel gebruik je?  

- Op welke OS versie draait deze?

- Wat is de My Vodafone App versie?

VincentS1983

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Vincent Ik heb een Oppo Reno 6 5g, draait op ColorOS 13. met Vodafone app versie 7.1.3.

Op Samsung s8+ van mijn dochter werkt het wel zie ik nu.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 90Posts
  • 10Oplossingen
  • 17Likes

Hi @VincentS1983 Ik zie dat je hier ook reeds contact over hebt gehad via de chat. Mijn collega heeft reeds de informatie doorgestuurd aan het onderzoeksteam. Voor nu adviseer ik je de browserversie te gebruiken of een ander toestel waarop het wel werkt. 

Appelsap1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb Vodafone prepaid maar ik kan niet inloggen in de app maar wel op de website hoe kan ik dit oplossen 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12128Posts
  • 3535Oplossingen
  • 3156Likes

Hoi @Appelsap1 
Je kan het zelf niet oplossen omdat dit een probleem is die bij Vodafone ligt. Op dit moment moet je nog even geduld hebben en wachten tot Vodafone het probleem heeft opgelost. Eventueel kan je Vodafone helpen met aanvullende informatie. Lees hier alles over op deze topic

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic