johnzwarts

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

My Vodafone app geeft foutmelding: 'Oeps, er is iets stuk'.

ben sinds 2 dagen klant overgestapt van t mobile 

en inloggen op de website lukt wel niet in de app 

geeft aan er is iets stuk de app werkt niet zoals je het van ons gewend bent 

we gaan het fixxen 

probeer het later opnieuw

heb de app al 10 keer opnieuw geeinstalleerd 

en ja ios is up to date 15.7.8 iphone 6s 

hoe doodgewoon inloggen in de vodafone app ?

ombv  abbonement te kunnen aanpassen 

help

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
johnzwarts
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

hoop dat je er voor anderen wat aan hebt kijk heb nu 1 iemand geholpen ermee

 

in het kort via de computer of telefoon naar vodafone.nl want je komt niet in de app
https://www.vodafone.nl/my/service
staat daar bij toestel en sim  een rood kruis omheen dan eerst 0800-1258 bellen
simkaartnummer en klantnummer en telefoonnummer en laatste 4 cijfers van de iban invullen
2 inloggen met de email die je ontvangt in je emailbox
(kan dus ook de email zijn van vroeger toen je klant was )
met dat emailadres inloggen en bevestigen via email
dan naar login email wijzigen
daar je huidige email invullen
bevestigen via email
tada
je kunt nu de app downloaden ook weer via de ontvangen uitnodiging dit is via sms niet email
en nu kan ik teminste eindelijk inloggen in de vodafone app

Bekijk in context

29 Reacties 29
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @johnzwarts 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Eerst even een kleine opmerking: vet gedrukte zinnen is niet nodig. Een woord om aan te duiden kan natuurlijk wel 😊.

 

Ik weet niet of je wel kan inloggen via de website? Heb je alleen het probleem via de app? Kan je hierop misschien antwoord geven, dan kan morgen iemand van Vodafone met je mee kijken. 

Plaats aub je persoonlijke gegevens bij je instellingen, dan hebben ze gelijk je gegevens bij de hand om te controleren. De gegevens die je daar invult zijn alleen te zien door Vodafone.


Wellicht dat @Cecilia je kan helpen, ze is werkzaam bij Vodafone. Ze zal dan ook je andere topic reactie lezen. 

johnzwarts
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

hallo energyboy okee sorry daarvoor

zal mn persoonlijke gegevens invullen

ja inloggen op de website lukt wel

nee niet in de app ?

en ben nieuwe klant sinds gisteren 07-08-2023

groetjes john

johnzwarts
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

hallo wenergy bod kan de persoonlijke info niet invullen 

voordat ik mn simkaart nummer an invoeren wordt er uitgelogd omdat de pagina telang niet gebruikt is ?????

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3615Posts
  • 1103Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @johnzwarts, welkom op de Vodafone Community!

Super onhandig dat je tegen deze foutmelding aanloopt bij het inloggen in de My Vodafone App. We zien hier meerdere meldingen over voorbij komen en hebben hiervoor ook een ticket laten loggen. Onze oplospartij zoekt voorbeelden. 

Je hebt op meerdere plekken op de Community reacties geplaatst en ik begrijp dat je zonder problemen kan inloggen in My Vodafone in de browser. Ik zet je voorbeeld graag door naar onze oplospartij. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met al jouw gegevens en onder 'Persoonlijke Informatie' de volgende informatie invullen?
Toesteltype:
softwareversie:

Laat je weten wanneer dit is ingevuld? Dan zet ik het door.

johnzwarts
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

hallo cecilia

ik heb alles eringezet 

ook simkaart nummer 

mocht je meer informatie willen dan hoor ik het wel 
groetjes john

johnzwarts
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

op de website bij telefoon en sim 
staat kan gegevens niet ophalen 

denk dat het daar foutzit

kan je voor mij alle accounts verwijderen 
staatbij  voornaam een j         ipv john
en kan het niet veranderen

groetjes john

johnzwarts
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

hallo cecilia

kreeg net voor de eerste keer een uitnodiging via de mail om de app te downloaden 

gedaan en weer de melding

er is iets stuk de app werkt niet zoals je van ons gewend bent we gaan het fixxen probeer het later opnieuw

ik hoefte geen account aan te maken dus accounts zijn nog niet verwijderd denk 
groetjes john

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3615Posts
  • 1103Oplossingen
  • 1187Likes

@johnzwarts Bedankt voor het invullen van deze informatie. Ik heb jouw informatie doorgezet naar ons oplosteam. 

Je krijgt deze foutmelding alleen bij de My Vodafone App. Als ik meekijk zie ik via de browser geen bijzonderheden, aangezien je abonnement recent is ingegaan. Het My Vodafone account is 2 dagen geleden geregistreerd. Het verwijderen van het My Vodafone account zal dit probleem dan ook niet oplossen. Om die reden heb ik het account ook niet verwijderd. Het issue is namelijk echt app-gerelateerd en gelinkt aan dit incident. 

johnzwarts
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
 
johnzwarts
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

hallo cecilia ik heb de fotos er boven bijgedaan is toch anders als van andere klachten met  er is iets stuk

zelfde benaming verschillende reden 

groetjes john

johnzwarts
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

ik heb dan een witte chtergrond

zie andere met zwarte achtergrond 

weer andere met de verificatie code erbij

allemaal zelfde omschrijving

er is iets stuk de app werkt niet zoals je van ons gewent bent we gaan het fixxen probeer het later opnieuw

misschien ook goed om te vermelden voor de technische afdeling

groetjes john

Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

In ieder geval bedankt voor alle voorbeelden die je hebt toegezonden. Maar nu hoef je echt niets meer te sturen aan informatie, mits Cecilia hierom vraagt. Ze heeft jouw informatie doorgezet naar het oplosteam (leuke naam overigens). Dat zal dan niet in een middag zijn opgelost. Meestal gaan hier wel een aantal dagen overheen voor je hierover antwoord terug krijgt. Dus wacht geduldig tot Cecilia weer terug komt met een update. Ik weet dat je hierop zit te wachten maar je moet toch even geduld hebben. 

johnzwarts
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

okee ga ik nog even werken

heb mn simkaart opnieuw geactiveerd 0800-1258

na een uur kwartier uitzetten

als dat de oplossing is kom ik erop terug

want staat in het rood   bij sim en telefoon            informatie kan niet worden geladen

 

groetjes john

johnzwarts
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

ben er achter dat in de ontvangen welkomst  emails op 8-07-2023 van vodafone

dat het gelinkt staat aan mn oude email adres

namelijk ***

en op de site log ik in met ***

daar gaat het al fout

zal het veranderen naar de oude email kijken wat er dan gebeurt


**e-mail verwijderd door moderator wegens privacy**

johnzwarts
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

hallo energy boy

denk dat het gelukt is 

eerst sim gekoppeld via 08001258 want dat werd niet weergegeven bij toestel en sim stond rode circel omheen

daarna via de naam van de welkomst mail ( email adres van 2015 toen ik klant was)

ingelogd en daar de gegevens zo neergezet als in de email 

daarna login veranderd naar de huidige emailadres

tada kan nu in de app komen 

verbruik staat niet op dashboard moet ik eerst naar verbruik 

dus geen account aanmaken zolang je niet weet welke email vodafone gebruikt

bij bestellen heb ik het nieuwe email adres opgegeven toch komt het bij de oude binnen 

hoop dat andere mensen hier wat aan hebben denk jiust degene die recent zijn overgestapt

Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Bedankt voor de update en fijn dat het werkt. 

johnzwarts
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

hoop dat je er voor anderen wat aan hebt

 

in het kort via de computer want je komt niet in de app
https://www.vodafone.nl/my/service
staat daar een rood kruis omheen dan eerst 0800-1258 bellen
simkaartnummer en klantnummer en telefoonnummer en laatste 4 cijfers van de iban invullen
2 inloggen met de mail die je ontvangt in je mail
(kan dus ook de email zijn van vroeger toen je klant was
daar inloggen en bevestigen via email
dan naar login email wijzigen
daar je huidige email invullen
bevestigen via email
tada
je kunt nu de app downloaden ook weer via de ontvangen uitnodiging email
en nu kan ik teminste eindelijk inloggen in de vodafone app

johnzwarts
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

hoop dat je er voor anderen wat aan hebt kijk heb nu 1 iemand geholpen ermee

 

in het kort via de computer of telefoon naar vodafone.nl want je komt niet in de app
https://www.vodafone.nl/my/service
staat daar bij toestel en sim  een rood kruis omheen dan eerst 0800-1258 bellen
simkaartnummer en klantnummer en telefoonnummer en laatste 4 cijfers van de iban invullen
2 inloggen met de email die je ontvangt in je emailbox
(kan dus ook de email zijn van vroeger toen je klant was )
met dat emailadres inloggen en bevestigen via email
dan naar login email wijzigen
daar je huidige email invullen
bevestigen via email
tada
je kunt nu de app downloaden ook weer via de ontvangen uitnodiging dit is via sms niet email
en nu kan ik teminste eindelijk inloggen in de vodafone app

johnzwarts
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

stond dubbel en kom er nu achter dat ik mn reactie gewoon kan aanpassen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic