ben sinds 2 dagen klant overgestapt van t mobile
en inloggen op de website lukt wel niet in de app
geeft aan er is iets stuk de app werkt niet zoals je het van ons gewend bent
we gaan het fixxen
probeer het later opnieuw
heb de app al 10 keer opnieuw geeinstalleerd
en ja ios is up to date 15.7.8 iphone 6s
hoe doodgewoon inloggen in de vodafone app ?
ombv abbonement te kunnen aanpassen
help
Opgelost! Ga naar oplossing.
hoop dat je er voor anderen wat aan hebt kijk heb nu 1 iemand geholpen ermee
in het kort via de computer of telefoon naar vodafone.nl want je komt niet in de app
https://www.vodafone.nl/my/service
staat daar bij toestel en sim een rood kruis omheen dan eerst 0800-1258 bellen
simkaartnummer en klantnummer en telefoonnummer en laatste 4 cijfers van de iban invullen
2 inloggen met de email die je ontvangt in je emailbox
(kan dus ook de email zijn van vroeger toen je klant was )
met dat emailadres inloggen en bevestigen via email
dan naar login email wijzigen
daar je huidige email invullen
bevestigen via email
tada
je kunt nu de app downloaden ook weer via de ontvangen uitnodiging dit is via sms niet email
en nu kan ik teminste eindelijk inloggen in de vodafone app
Hoi @johnzwarts
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Eerst even een kleine opmerking: vet gedrukte zinnen is niet nodig. Een woord om aan te duiden kan natuurlijk wel 😊.
Ik weet niet of je wel kan inloggen via de website? Heb je alleen het probleem via de app? Kan je hierop misschien antwoord geven, dan kan morgen iemand van Vodafone met je mee kijken.
Plaats aub je persoonlijke gegevens bij je instellingen, dan hebben ze gelijk je gegevens bij de hand om te controleren. De gegevens die je daar invult zijn alleen te zien door Vodafone.
Wellicht dat @Cecilia je kan helpen, ze is werkzaam bij Vodafone. Ze zal dan ook je andere topic reactie lezen.
hallo energyboy okee sorry daarvoor
zal mn persoonlijke gegevens invullen
ja inloggen op de website lukt wel
nee niet in de app ?
en ben nieuwe klant sinds gisteren 07-08-2023
groetjes john
hallo wenergy bod kan de persoonlijke info niet invullen
voordat ik mn simkaart nummer an invoeren wordt er uitgelogd omdat de pagina telang niet gebruikt is ?????
Hi @johnzwarts, welkom op de Vodafone Community!
Super onhandig dat je tegen deze foutmelding aanloopt bij het inloggen in de My Vodafone App. We zien hier meerdere meldingen over voorbij komen en hebben hiervoor ook een ticket laten loggen. Onze oplospartij zoekt voorbeelden.
Je hebt op meerdere plekken op de Community reacties geplaatst en ik begrijp dat je zonder problemen kan inloggen in My Vodafone in de browser. Ik zet je voorbeeld graag door naar onze oplospartij. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met al jouw gegevens en onder 'Persoonlijke Informatie' de volgende informatie invullen?
Toesteltype:
softwareversie:
Laat je weten wanneer dit is ingevuld? Dan zet ik het door.
hallo cecilia
ik heb alles eringezet
ook simkaart nummer
mocht je meer informatie willen dan hoor ik het wel
groetjes john
op de website bij telefoon en sim
staat kan gegevens niet ophalen
denk dat het daar foutzit
kan je voor mij alle accounts verwijderen
staatbij voornaam een j ipv john
en kan het niet veranderen
groetjes john
hallo cecilia
kreeg net voor de eerste keer een uitnodiging via de mail om de app te downloaden
gedaan en weer de melding
er is iets stuk de app werkt niet zoals je van ons gewend bent we gaan het fixxen probeer het later opnieuw
ik hoefte geen account aan te maken dus accounts zijn nog niet verwijderd denk
groetjes john
@johnzwarts Bedankt voor het invullen van deze informatie. Ik heb jouw informatie doorgezet naar ons oplosteam.
Je krijgt deze foutmelding alleen bij de My Vodafone App. Als ik meekijk zie ik via de browser geen bijzonderheden, aangezien je abonnement recent is ingegaan. Het My Vodafone account is 2 dagen geleden geregistreerd. Het verwijderen van het My Vodafone account zal dit probleem dan ook niet oplossen. Om die reden heb ik het account ook niet verwijderd. Het issue is namelijk echt app-gerelateerd en gelinkt aan dit incident.
hallo cecilia ik heb de fotos er boven bijgedaan is toch anders als van andere klachten met er is iets stuk
zelfde benaming verschillende reden
groetjes john
ik heb dan een witte chtergrond
zie andere met zwarte achtergrond
weer andere met de verificatie code erbij
allemaal zelfde omschrijving
er is iets stuk de app werkt niet zoals je van ons gewent bent we gaan het fixxen probeer het later opnieuw
misschien ook goed om te vermelden voor de technische afdeling
groetjes john
In ieder geval bedankt voor alle voorbeelden die je hebt toegezonden. Maar nu hoef je echt niets meer te sturen aan informatie, mits Cecilia hierom vraagt. Ze heeft jouw informatie doorgezet naar het oplosteam (leuke naam overigens). Dat zal dan niet in een middag zijn opgelost. Meestal gaan hier wel een aantal dagen overheen voor je hierover antwoord terug krijgt. Dus wacht geduldig tot Cecilia weer terug komt met een update. Ik weet dat je hierop zit te wachten maar je moet toch even geduld hebben.
okee ga ik nog even werken
heb mn simkaart opnieuw geactiveerd 0800-1258
na een uur kwartier uitzetten
als dat de oplossing is kom ik erop terug
want staat in het rood bij sim en telefoon informatie kan niet worden geladen
groetjes john
ben er achter dat in de ontvangen welkomst emails op 8-07-2023 van vodafone
dat het gelinkt staat aan mn oude email adres
namelijk ***
en op de site log ik in met ***
daar gaat het al fout
zal het veranderen naar de oude email kijken wat er dan gebeurt
**e-mail verwijderd door moderator wegens privacy**
hallo energy boy
denk dat het gelukt is
eerst sim gekoppeld via 08001258 want dat werd niet weergegeven bij toestel en sim stond rode circel omheen
daarna via de naam van de welkomst mail ( email adres van 2015 toen ik klant was)
ingelogd en daar de gegevens zo neergezet als in de email
daarna login veranderd naar de huidige emailadres
tada kan nu in de app komen
verbruik staat niet op dashboard moet ik eerst naar verbruik
dus geen account aanmaken zolang je niet weet welke email vodafone gebruikt
bij bestellen heb ik het nieuwe email adres opgegeven toch komt het bij de oude binnen
hoop dat andere mensen hier wat aan hebben denk jiust degene die recent zijn overgestapt
Bedankt voor de update en fijn dat het werkt.
hoop dat je er voor anderen wat aan hebt
in het kort via de computer want je komt niet in de app
https://www.vodafone.nl/my/service
staat daar een rood kruis omheen dan eerst 0800-1258 bellen
simkaartnummer en klantnummer en telefoonnummer en laatste 4 cijfers van de iban invullen
2 inloggen met de mail die je ontvangt in je mail
(kan dus ook de email zijn van vroeger toen je klant was
daar inloggen en bevestigen via email
dan naar login email wijzigen
daar je huidige email invullen
bevestigen via email
tada
je kunt nu de app downloaden ook weer via de ontvangen uitnodiging email
en nu kan ik teminste eindelijk inloggen in de vodafone app
hoop dat je er voor anderen wat aan hebt kijk heb nu 1 iemand geholpen ermee
in het kort via de computer of telefoon naar vodafone.nl want je komt niet in de app
https://www.vodafone.nl/my/service
staat daar bij toestel en sim een rood kruis omheen dan eerst 0800-1258 bellen
simkaartnummer en klantnummer en telefoonnummer en laatste 4 cijfers van de iban invullen
2 inloggen met de email die je ontvangt in je emailbox
(kan dus ook de email zijn van vroeger toen je klant was )
met dat emailadres inloggen en bevestigen via email
dan naar login email wijzigen
daar je huidige email invullen
bevestigen via email
tada
je kunt nu de app downloaden ook weer via de ontvangen uitnodiging dit is via sms niet email
en nu kan ik teminste eindelijk inloggen in de vodafone app
stond dubbel en kom er nu achter dat ik mn reactie gewoon kan aanpassen
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.