Brian1979

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

My Vodafone (android)

Wanneer ik op mijn telefoon inlog in de AppStore krijg ik de volgende tekst te zien:

"Oeps! Dat is jammer. Met het profiel waarmee je bent ingelogd, kun je dit onderdeel van de app niet bekijken.
Bijvoorbeeld omdat je niet zelf je rekening beheert. Of omdat je er gewoon geen hebt, want je belt prepaid."

Om een lang verhaal kort te maken, via internet (chrome, Explorer) en mijn oude telefoon kan ik gewoon inloggen. Echter niet op mijn nieuwe s7 edge. Verwijderen en opnieuw installeren werkt ook niet.

Email waarmee ik inlog is * Brian1979 moderator edit: e-mailadres verwijderd, zie de huisregels. Het is niet toegestaan om persoonlijke informatie te plaatsen.*

Alvast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Brian1979
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb hem zojuist nog eens opnieuw geïnstalleerd en het werkt. Topic kan gesloten worden.

Dank voor het meedenken.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Brian1979

Begrijp ik het goed dat dit betrekking op de My Vodafone app? En gebruik je op je oude toestel ook de app?
Brian1979
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hey Serkan

Op mijn oude telefoon heb ik de app verwijdert dus hij zou mij niet dubbel moeten zien.

Brian1979
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb hem zojuist nog eens opnieuw geïnstalleerd en het werkt. Topic kan gesloten worden.

Dank voor het meedenken.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te lezen@Brain1979, bedankt voor de terugkoppeling.

Topic gesloten.
judith-laurens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben overgegaan van pre-plaid naar abonnement, maar ik krijg de melding dat mijn inloggegevens zijn gekoppeld aan pre-plaid. De-installatie en herinstallatie van de app levert niets op.

Anonymous
Niet van toepassing
Het account dient eerst verwijderd te worden voordat je hetzelfde emailadres kan gebruiken. Dit kan via de klantenservice judith-laurens
Vanuit hier kan ik dit helaas niet voor je oppakken. Dit is omdat wij vanuit hier niet in de systemen kunnen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic