LucaH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone - alles gaat fout

Ik had onder My Vodafone drie accounts gekoppeld. Mijn nummer, het nummer van mijn partner en een zakelijke account met twee nummers.  Gevraagd om de zakelijke account te verwijderen.  Veel mensen gesproken, iedereen begrijpt het ….  Twee weken en een hoop ellende verder staan alle  drie de accounts er nog in en kan ik niet meer inloggen bij mijn Ziggo of F1 tv…..  en van Vodafone krijg je mailtje dat nu alles goed is…. drama. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @LucaH . Welkom hier 

Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent als je zo van de regen in de drup belandt. 

Ik moet zeggen dat ik niet precies weet wat er nu gebeurt is en hoe ik dit kan oplossen. Heb je misschien iets meer informatie voor me? Waarom lukt het inloggen niet meer, bijvoorbeeld. Wat is er (veel) besproken precies? 

Vul ook je profiel aan met je gegevens, zodat ik je klantgegevens erbij kan pakken! 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @LucaH . Welkom hier 

Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent als je zo van de regen in de drup belandt. 

Ik moet zeggen dat ik niet precies weet wat er nu gebeurt is en hoe ik dit kan oplossen. Heb je misschien iets meer informatie voor me? Waarom lukt het inloggen niet meer, bijvoorbeeld. Wat is er (veel) besproken precies? 

Vul ook je profiel aan met je gegevens, zodat ik je klantgegevens erbij kan pakken! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic