Hoi
Dorp0114 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heb je ook gekeken in je spambox? Misschien dat deze daar is binnen gekomen. Weet je zeker dat je het mail adres juist hebt geschreven? Even twee gedachten die ik voor me kan halen wat zou kunnen zijn gebeurd. Ik ben zelf ook van TM naar Vodafone overgestapt en ik had het probleem niet dus vind het jammer dat je direct Vodafone als raar bedrijf aanspreekt en het net zo zou doen als TM. Er kan altijd wel een foutje ontstaan.
Mocht je nog steeds niets hebben ontvangen dan kan je contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone of een
chat starten met de klantenservice en dan kunnen ze je helpen om dit op te lossen. En je zal zien dat het dan ook opgelost zal worden.
Succes in ieder geval en laat nog even weten of het inmiddels is gelukt. Mocht je nog andere vragen hebben dan zitten we voor je klaar om te helpen. Alleen administratieve dingen moeten nu eenmaal via de klantenservice.