schminksels

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone Zakelijk

Hallo,

Ik heb nu al langer dan 2 jaar een My Vodafone Zakelijk abonnement. Ik kan echter nog steeds niet inloggen op My Vodafone. Ik krijg steeds maar sms-jes dat mijn facturen klaar staan, maar ik heb er nog nooit 1 kunnen bekijken.

Als ik inlog dan zegt ie steeds dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet overeenkomen. Nieuw wachtwoord aanvragen en daarmee proberen heb ik al wel 100x geprobeerd zonder resultaat. Steeds neem ik maar weer contact op en dan worden de facturen eenmalig per mail verstuurd, maar het probleem is nog steeds niet opgelost.

Ik wil gewoon mijn facturen in kunnen zien!
4 Reacties 4
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Als je een zakelijke klant bent, moet je inloggen via My Vodafone Zakelijk hier kun je komen door naar de website van Vodafone te gaan, boven in het scherm op 'Ga naar zakelijk' te klikken en vervolgens te klikken op inloggen.

Zakelijke klanten hebben n.l. een eigen login. Hiervoor dien je jezelf éénmalig aan te melden bij My Vodafone.
Werkt het nog niet? Kun je het beste contact opnemen met Vodafone Zakelijk klantenservice deze kunnen dan wellicht meer inhoudelijk reageren op je login, login details etc.

Ik ben geen medewerker van Vodafone. Aan mijn reacties kunnen hierom geen rechten worden ontleend. Mijn reacties zijn ter informatie en om waar mogelijk andere klanten te helpen.Het doel van het Vodafone Forum is om elkaar waar mogelijk te helpen, en hopelijk heeft mijn reactie geholpen en/of heb je hier iets aan. Was mijn reactie behulpzaam/informatief, zou ik het waarderen als je dit middels een klik op het duimpje onder aan dit bericht kenbaar maakt. Is het probleem opgelost, of je vraag naar tevredenheid beantwoord?Dan kun je dit kenbaar maken met een klik op 'Probleem opgelost' onder aan mijn bericht.
schminksels
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet het Gerrit en ik heb al zo vaak met ze gebeld dat ik geen zin heb om weer te bellen en te wachten en te wachten. Hopelijk kan het via deze manier ook opgelost worden.
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
@schminksels
Het forum is vooral bedoeld voor en door klanten. Er zijn wel een aantal medewerkers aanwezig, maar deze kunnen in principe heel weinig voor je betekenen via het forum.

- Heb je al geprobeerd opnieuw te registreren?
- Wellicht toch nogmaals contactopnemen met klantenservice, en hen vragen of ze mogelijk je huidige MyVodafone account kunnen voorzien van een nieuw (door jou gekozen) wachtwoord of anders het account kunnen verwijderen zodat je deze zelf opnieuw kunt aanmaken.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @schminksels,
Het antwoord van @GerritS1976 is correct. Als je belt met 1201 dan kan een collega je account bekijken en indien nodig resetten. Je krijgt dan een mail met daarin je (nieuwe) tijdelijke wachtwoord. Met dit wachtwoord in combinatie met je inlognaam (voor My Vodafone Zakelijk is dat niet je mobiele nummer) moet je kunnen inloggen.

Mocht dit niet helpen dan is de laatste mogelijkheid inderdaad, je bestaande account helemaal te laten verwijderen en een nieuw aan te maken.

Groetjes, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic