Albert71

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone: Snelheid verlaagd, genoeg in bundel

Heeft iemand enig idee hoe het volgende mogelijk is.
Mijn abbo is 500 Mb plus 150 min.

Ik log in op de website en zie de melding dat ik mijn internetbundel heb verbruikt en terug ga naar een lagere snelheid.
Je zou zeggen dat het is verbruikt ( onmogelijk ) maar de groene balk op de website geeft iets geheel anders aan. Hier staat dat er nog 467 Mb over is.

Ben erg benieuwd naar het antwoord c.q. oplossing


3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Albert71,

Ik heb je posting verplaatst naar het Forum: Vodafone RED & andere abonnementen. En uit het data-verbruiks topic verwijderd.
Wellicht wil je zelf de titel van je topic aanpassen. Anders kan een moderator van Vodafone dat wel doen.

Ik verzoek je in het vervolg geen bijdragen meer te plaatsen in het data-verbruiks topic.
Dat topic is alleen bestemd voor NIEUWE adviezen en tips en tricks om ongewenst 3G data-verbruik tegen te gaan.


Succes !

Netwerker
Albert71
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik stel een hele specifieke vraag waar ik geen antwoord op heb gekregen.
Het dataverbruik zoals op de website word vermeld geeft niet aan dat ik meer verbruik en daardoor buiten mijn bundel ga.
Verbruik geeft aan 467 Mb over en 33 Mb verbruikt waarom krijg ik dan de melding : U bent buiten uw bundel gekomen ?

Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Is je snelheid ook daadwerkelijk verlaagd? Het wordt soms onterecht weergegeven. Als je snelheid nog goed is dan kun je de melding negeren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic