gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

My Vodafone Mobile

Hey allemaal,

Net als de My Vodafone App topic, is er ook een web variant. De My Vodafone App kan alleen gebruikt worden door iPhone of Android gebruikers.

Wees niet getreurd, http://m.vodafone.nl is beschikbaar voor alle smartphones. (zoals iOS, Android, Windows 7, Bada, RIM OS5+).

Zoals jullie waarschijnlijk al gelezen hebben in het andere topic, geldt ook voor dit onderwerp: via deze mobiele site krijg je inzicht in je tegoed en verbruik of kan je andere Vodafone gerelateerde informatie ophalen.

Even de mogelijkheden op een rijtje:

Indien je niet bent ingelogd of geen Vodafone klant bent:


  • Aanbieding van nieuwe telefoons met de mogelijkheid om meteen te bellen met de telefonische verkoop afdeling.
  • Bekijken van de buitenland kosten met mogelijkheid om via sms je passport aan te zetten.
  • Entertainment & Web diensten zoals Mobile TV, Games, Music, Fun en Adult.
  • Apps & Diensten, een overzicht van Vodafone apps en aanbevolen apps.
  • Tarieven overzicht van de prijzen van Vodafone voor abonnementen en voor prepaid.
  • Zoek een winkel, kan op postcode/plaats of via GPS
  • Klantenservice: FAQ of benaderen van Vodafone via 1201 of Twitter
Indien je wel bent ingelogd op My Vodafone:


  • Al het bovenstaande
  • Tegoed en verbruik
  • Bekijk je abonnement en aangesloten BloX
  • BloX aansluiten
  • Alleen voor prepaid: opwaarderen
  • Alleen voor prepaid: spoedtegoed


Voor de opties van Entertainment & Web en Apps & Diensten ligt het wel aan de telefoon die je hebt wat er precies zichtbaar is. Wat met de ene telefoon wel mogelijk is, is niet altijd voor een andere telefoon ook mogelijk.

Het inloggedeelte is momenteel alleen nog mogelijk voor klanten met een particuliere abonnementsvorm, m.u.v. Sizz en Hollands Nieuwe, en prepaid klanten.

Test de site via je telefoon uit en kijk erop rond. We lezen graag je feedback, zodat we eventuele bugs kunnen verwijderen.

Alvast bedankt voor de moeite en tijd die erin word gestoken om dit nieuwe product te testen!



4 Reacties 4
Superior

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte heer, mevrouw,
 
Gezien er geen Vodafone app is voor mijn type toestel wil ik graag gebruik maken van http://m.vodafone.nl.
Helaas blijft voor mij het huidig gebruik/tegoed altijd op nul staan, waarbij ook staat dat de gevens zijn bijgewerkt tot 'geen datum beschikbaar.'
 
Voor de duidelijkheid.
Ik beschik over een Nokia E72.
De bijbehorende brouwser is S60 third ed.
 
Gegroet!
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Superior schreef:
Geachte heer, mevrouw,
 
Gezien er geen Vodafone app is voor mijn type toestel wil ik graag gebruik maken van http://m.vodafone.nl.
Helaas blijft voor mij het huidig gebruik/tegoed altijd op nul staan, waarbij ook staat dat de gevens zijn bijgewerkt tot 'geen datum beschikbaar.'
 
Voor de duidelijkheid.
Ik beschik over een Nokia E72.
De bijbehorende brouwser is S60 third ed.
 
Gegroet!
En als je met een PC inlogt op MyVodafone werkt het wel goed?
 
Zoniet, dan moet je eerst toch even contact met de helpdesk zoeken om hun uit te laten zoeken warom je MyVodafone account niet werkt.
Superior

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, zodra ik My Vodafone via mijn PC bezoek, zie ik wel actuele data staan.
morgenrood

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de Vodafone app wel op mijn telefoon, ik heb een HTC Rhyme. Maar helaas kan ik mijn tegoed en mijn abonnement niet aanklikken ook al ben ik ingelogd. Weet jij hoe dit werkt en hoe lang het eventueel duurt voor dat het verwerkt is?
Robot Verdrietig
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic