klant5

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone Appt stopt bij doneren overgebleven MB's

Beste,

Als het einde van de maand is wil ik graag mijn overgebleven mb doneren.

Ondanks dat ik aan alle eisen voldoe, lukt t nu niet meer sinds een aantal maanden, daarvoor wel.

Als ik het probeer krijg ik iedere keer de melding dat my vodafone stopt.

Al enkele keren de app van de telefoon verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, maar helaas geen resultaat.

Met 1201 contact gehad, maar niemand weet het antwoord, moest hier op het forum maar vragen!

Help !  wie kan mij helpen?

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3327Posts
  • 985Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @klant5, welkom hier.

Super lief dat jij jouw overgebleven data wilt doneren. Ik begrijp uit je bericht dat dit eerder altijd zonder problemen werkte, maar dat het sinds enkele maanden niet meer lukt via de My Vodafone App. Werkt het wel via My Vodafone in de browser? 🙂

Om eerlijk te zijn heb ik geen andere mogelijkheden dan de reguliere klantenservice op dit gebied. Wel zie ik dat er eerder een case hiervoor is aangemaakt, maar dat deze gesloten is. Ook zie ik in de case een notitie terug dat er meer informatie nodig was om het probleem te onderzoeken. Op het moment dat het probleem alleen speelt via de My Vodafone App (en je dus wel MB's kan doneren via My Vodafone in de browser), dan is het altijd raadzaam om de softwareversie van je toestel te controleren. Speelt het ook als je de app downloadt op een ander apparaat? Heb je de My Vodafone App al eens verwijderd en een cache clean van de app uitgevoerd? Leidt dit niet tot een oplossing dan is het raadzaam om opnieuw even contact op te nemen met de klantenservice via de chat zodat er opnieuw een case aangemaakt kan worden. De volgende informatie is dan nodig: 


- Type Toestel 
- IMEI nummer 
- Software versie van het toestel 
- App versie 
- screenshot van My Vodafone waar optie MB doneren normaliter zou staan

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic