gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes

My Vodafone App

Hey allemaal,

Het is zover!. Vodafone gaat een nieuwe app lanceren.

Het gaat om een My Vodafone app. Deze app is geschikt voor iOS en Android.
De app is vanaf vandaag beschikbaar voor Android, iOS zal spoedig volgen.

Momenteel weliswaar voor de telefoons en nog niet voor de tablets.
De app is ook beschikbaar voor niet Vodafone gebruikers.

Zoals de naam doet vermoeden weten jullie waarschijnlijk al waar het om gaat.
Met deze app krijg je inzicht in je tegoed en verbruik.

Je dient hiervoor natuurlijk wel een Vodafone klant te zijn en je via de app in te loggen op My Vodafone. Buiten dit zijn er natuurlijk meer opties mogelijk.

Even de mogelijkheden op een rijtje:

Indien je niet bent ingelogd of geen Vodafone klant bent:


  • Aanbieding van nieuwe telefoons met de mogelijkheid om meteen te bellen met de telefonische verkoop afdeling.
  • Bekijken van de buitenland kosten met mogelijkheid om via sms je passport aan te zetten.
  • Entertainment & Web diensten zoals Mobile TV, Games, Music, Fun en Adult.
  • Apps & Diensten, een overzicht van Vodafone apps en aanbevolen apps.
  • Tarieven overzicht van de prijzen van Vodaofne voor abonnementen en voor prepaid.
  • Zoek een winkel, kan op postcode/plaats of via GPS
  • Klantenservice: FAQ of benaderen van Vodafone via 1201 of Twitter
Indien je wel bent ingelogd op My Vodafone:


  • Al het bovenstaande
  • Tegoed en verbruik
  • Bekijk je abonnement en aangesloten BloX
  • BloX aansluiten
  • Alleen voor prepaid: opwaarderen
  • Alleen voor prepaid: spoedtegoed

Voor de opties van Entertainment & Web en Apps & Diensten ligt het wel aan de telefoon die je hebt wat er precies zichtbaar is.

Wat met de ene telefoon wel mogelijk is is niet altijd voor een andere telefoon ook mogelijk.
Het inloggedeelte is momenteel alleen nog mogelijk voor klanten met een particuliere abonnementsvorm, m.u.v. Sizz en Hollands Nieuwe, en prepaid klanten.

Ga gewoon eens naar de Market of App Store en installeer de app.

Online Android Market



En laat ons weten wat je ervan vindt. Kunnen we nog iets verbeteren?

27 Reacties 27
relax

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi
 
kijk net en sinds vandaag werkt de app wel weer...
 
alleen zie ik dat ik volgens de app al 170mb heb verbruikt in 7 dagen, terwijl ik bijna alleen nog maar wifi gebruik
maar zal het in de gaten houden, gaat anders wel erg snel, ging de snelheid maar zo snel...
 
 
patrick
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Hi Patrick,
 
Die 170 mb heb ik van 1 augustus t/m nu ook verbruikt, terwijl ik thuis op wifi zit.
Welk toestel heb je?
Sommige updates worden toch gewoon uitgevoerd, wifi of niet.
En bepaalde apps refreshen zich automatisch, dit soort dingen kunnen toch ervoor zorgen dat je meer verbruikt dan dat je denkt.
Hier ligt het denk ik aan...
AB12

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds 8 augustus heb ik een abonnement bij Vodafone. Deze app had k al geinstalleerd, daarnet opnieuw geinstalleerd, maar ook ik kan het verbruik niet zien op mijn telefoon. Ik kan mezelf inloggen. Hij geeft dan aan "succesvol ingelogd (oid)", maar daarna heb ik nog geen toegang tot alle items, Op de computer kan ik mijn verbruik wel zien. 
Ligt dit nog aan het opnieuw opstarten van de vodafone app? of doe ik iets verkeerd?
reshma261

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem, op mijn oude toestel kan ik gewoon mijn verbruik en abonnement aanklikken, maar op mijn nieuwe toestel de app ook gedownload en daar kan ik verbruik/tegoed en abonnement niet aanklikken. Graag fixen, want dit heeft nu wel lang genoeg geduurd!
Anita66

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Moet je de app 'My data manager' downloaden. Android. Werkt super en is tenminste heel duidelijk. Helaas nieet voor beltegoed, wel voor internetgebruik en roaming. Superapp!
ivsivris

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook het probleem dat de icoontjes 'abonnement' en 'tegoed' niet aanklikbaar zijn. Het scherm bovenin blijft steken op: 'Wil je toegang tot my Vodafone en alle opties die baarbij horen? Log dan nu in'. Echter ben ik al ingelogd.. 
 
De app verwijderen en opnieuw installeren heeft niet geholpen.. 
Keer op keer inloggen werkt niet..
Cache van de app verwijderen ook niet..
 
Zijn er oplossingen gevonden?
hobiiee

Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij moet ik eerst inloggen. Heb ik dat gedaan zegt de app in een groene balk dat ik succesvol ben ingelogd. Nu staat nogsteeds bovenaan dat ik moet inloggen en ik kan tegoed en verbruik nog niet aanklikken.

Wat doe ik fout?
jokre01

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb een LG P970. na een crash van android heb ik daar het nieuwste os (4.0.4) op geinstalleerd en toen ik daar via de app-store een nieuwe my vodafone app op installeerde crashte die meteen met een android melding dat het process onverwachts gestopt is/was.
 
de app maar weer verwijderd maar hij was toch wel makkelijk om je verbruik in de gaten te houden.
 
is dit nu een bug of een feature????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic