MeneerDylan

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

My Vodafone App werkt niet

Goedemorgen, mijn nummer is eindelijk overgezet en dacht geen problemen meer te krijgen met dingen. Toch heb ik nog 1 probleem en dat is dat My Vodafone App niet werkt. Als ik inlog met mn account staat er: "Er is iets stuk daarom werkt de app niet zoals hoe je gewend bent, we gaan het fixen, probeer het later opnieuw." Is al vanaf gister en heb de app opnieuw gedownload, telefoon opnieuw opgestart maar niets werkt en als ik op internet op My Vodafone inlog krijg ik mijn data niet te zien. Iemand een oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MeneerDylan
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Alles is geregeld, ik was niet de enige met het probleem, meerdere mensen binnen mijn familie hadden dit probleem op de dag dat ik het had en gister avond rond 9 uur kon ik er weer in dus duurde best wel een tijdje. Hoop nu geen problemen meer te krijgen!!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @MeneerDylan

Fijn dat de nummerportering is verwerkt! Daar hadden we een paar dagen geleden nog even contact over 🙂 Wat betreft My Vodafone kan het soms nog even duren voordat alles is gesynchroniseerd nadat het abonnement is ingegaan. Mocht de melding met een paar dagen nog steeds aan de orde van de dag zijn, wil je mij dan een seintje geven? 🙂

MeneerDylan
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Alles is geregeld, ik was niet de enige met het probleem, meerdere mensen binnen mijn familie hadden dit probleem op de dag dat ik het had en gister avond rond 9 uur kon ik er weer in dus duurde best wel een tijdje. Hoop nu geen problemen meer te krijgen!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic