JimmyT

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

My Vodafone App: Kan niet inloggen op iOS apparaat

JimmyT_0-1712597251114.png

Bij inloggen app krijg ik steeds bovenstaande melding. Al heel vaak geprobeerd, ook met password reset. Wat te doen?

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @JimmyT, goedemorgen en welkom hier!

Helaas kan je zelf op dit moment weinig doen om dit probleem met My Vodafone op te lossen. Je bent namelijk niet de enige die tegen dit probleem aan loopt. Voor de ontbrekende functionaliteit in My Vodafone (app) en foutmeldingen loopt inmiddels een ticket bij onze technische dienst. Ik wil je vragen om dit topic in de gaten te houden. Updates zullen daar gedeeld worden.

JimmyT
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ok, balen. Hopelijk spoedig opgelost, dank voor de info

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic