Hey @RogerR, welkom hier!
Allereerst heb ik je bijlage verwijderd, aangezien hier persoonlijke informtie zichtbaar op was zoals een klantnummer en jouw e-mailadres (hotmail). Wél ben ik direct voor je op onderzoek gegaan. Het account waarmee je inlogt is gekoppeld aan een Mijn Ziggo account en een Vodafone klantnummer. Het Vodafone klantnummer is een oud klantnummer waar geen actief abonnement aan hangt. Dit verklaart waarom je dus in My Vodafone geen aanpassingen kan doen, maar enkel en alleen facturen kunt terugzien. Dit My Vodafone account heb ik dan ook losgekoppeld om verwarring te voorkomen.
Het mobiele nummer in jouw Community profiel (actief abonnement) heeft dus een heel ander klantnummer. Hier is wel een account voor geregistreerd, namelijk met een e-mailadres eindigend op ziggo.nl. Met dit account kun je dus inloggen op My Vodafone en heb je toegang tot jouw abonnement en persoonlijke gegevens.
Indien gewenst kun je deze koppelen aan het My Vodafone account, welke is geregistreerd met een hotmail e-mailadres. Dit kun je doen door in te loggen op één van beide omgevingen en de accounts samen te voegen.