Mic61

Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Multisim voor Smartwatch?

Is Vodafone van plan Multisim beschikbaar te maken voor klanten met smartwatch? T-mobile doe dat voor €5 extra per maand, (het zou gratis moeten zijn aangezien dat je deelt alleen maar je data met je horloge, maar goed...) Bij Vodafone is het zo dat je kan een Duo sim nemen, maar dan maar één apparaat tegelijk gebruiken, of een appart abonnement, dat zoeen €15 moet ga kosten, en dan krijg je, jammer genoeg, een ander telefoon nummer. Waardeloos allemaal! Natuurlijk kan je nog altijd verbinden met Bluetooth, maar daar heb je geen smartwatch met LTS voor gekocht. Dus nogmaals de vraag... Wanneer gaat Vodafone Multisim aanbieden aan (particulieren) klanten? Ik ben nu al de mogelijkheden van T-mobile aan het bestuderen, de kans dat ik ga overstappen wordt groter met de dag. Het ligt eigenlijk nu in de handen van Vodafone zelf. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mic61 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Er zijn inmiddels al meerdere topics met deze vraag geopend en de meest bekeken is deze. Voorlopig gaat Vodafone hier nog niet op in omdat de medewerkers van Vodafone het nog niet weten. Dus afwachten dan maar of overstappen naar een andere provider. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mic61 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Er zijn inmiddels al meerdere topics met deze vraag geopend en de meest bekeken is deze. Voorlopig gaat Vodafone hier nog niet op in omdat de medewerkers van Vodafone het nog niet weten. Dus afwachten dan maar of overstappen naar een andere provider. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Overigens een Duo simkaart is hiervoor niet te gebruiken en MultiSIM kaarten worden niet meer verstrekt door Vodafone. 

Mic61
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Deze topic is van mei 2020! Ik had wel gehoopt dat E-sim voor smartwatch beschikbaar zal zijn in die 2 jaren. Blijkt maar dus niet... Ook bevat de topic alleen maar klachten van mensen die dreigen te gaan overstappen naar de conçurent. Vertel mij alstublieft hoe dat kan dat Vodafone nog niet de service kan aanbieden. Wat is precies het probleem? Trouwens ik heb een Red Together abonnement bij Vodafone... 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Het maakt niets uit welk abonnement je hebt bij Vodafone. Ze bieden het gewoon nog niet aan, dat is het probleem. En ja, zo lang lopen sommige topics al en Vodafone zegt verder niets. Niemand kan je vertellen waarom Vodafone deze service nog niet kan aanbieden en daarom dreigen mensen over te stappen. Vaak meer woorden dan daden, maar goed. 

Dus afwachten nog maar tot Vodafone eindelijk met een antwoord komt. 

zurjonathan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

I've the same debate. After 10 years with Vodafone and Ziggo, I'm now considering to switch to T-Mobile because Vodafone strangely still doesn't support multisim for smartwatch and worse, they don't say if and when they will support it.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @zurjonathan 
Exactly what you say, Vodafone has been waiting for a long time now and other carriers have it. Then there is only 1 choice and that is switching. If you don't want to wait any longer. 😎

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Helaas wederom geen oplossing voor dit probleem. Een eenvoudige melding van een termijn zou welkom zijn. Maar al jaren hult Vodafone zich in een duister zwijgen...  

Erg jammer wederom...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic