spe1973

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Multisim ongevraagd toesturen door Vodafone

Geachte lezer,

Op 1 februari 2015 bestelde ik een multisim in Vodafone winkel in Dordrecht. Simkaart is ook geleverd en ik dacht dat het daarmee alles afgehandeld was. Echter in afgelopen twee weken kreeg ik er drie nieuwe e-mails van Vodafone met bestelling bevestiging voor een nieuwe data simkaart. Die simkaarten zijn niet door mij besteld. Dit kan alleen een fout in de systeem van Vodafone zijn waardoor de bestelling steeds opnieuw in systeem komt. Ik heb al tot drie keer toe het contact met de klantenservice gehad. Elke keer is het mij verzekerd dat het geregeld is maar niets is minder waar. Vanavond kreeg ik weer een mail Vodafone met weer een bevestiging van bestelling. Dit is nu echt heel vervelden geworden en ik wil dat Vodafone eindelijk de orde op zaken stelt en dat deze onterechte bestellingen stoppen. Graag hoor ik hoe dit verder opgepakt gaat worden.
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @spe1973 ,

Oei dat je steeds dezelfde mail krijgt is natuurlijk niet de bedoeling en is niet fijn voor je, dat begrijp ik. Helaas kan het forum je op dit moment niet verder helpen omdat wij hier echter alleen Tips & Tricks bespreken zonder interne informatie erbij nodig te hebben. Ik raad je daarom aan om verder contact op te zoeken met de klantenservice.
Helaas...
Maar mocht je in de toekomst nog vragen hebben en Tips of Tricks nodig hebben weet je het forum in ieder geval te vinden! Wens je nog en fijne avond toe.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Via het forum kan het inderdaad niet verholpen worden. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic