Bart21

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Multisim Business niet leverbaar ?

Hallo,
ik ben een maand geleden overgestapt van vodafone ondernemersbundel naar Vodafone Red. Dit kon zonder kosten en is voor mij het beste abonnement, zeker icm multi sim voor tablet. Ik zou namelijk bij mijn abo ook een multisim krijgen voor mn ipad. Na enkele keren bellen bleek deze steeds niet leverbaar. Er was ook geen indicatie te geven van de leverdatum.

Is hier al meer over bekend, want met name de multisim erbij maakte het voor mij extra interessant het abonnement om te zetten. Wat is er precies aan de hand? Is het probleem de levering van de multi sim of dat het niet geleverd kan worden omdat er vanuit een bestaand abonnement is omgezet?

De vraag is dan wel: waarom is het wel aangeboden en bevestigd dat deze erbij zou zitten? Is er compensatie mogelijk voor de afgelopen maand?

Dank en groet,
Bart

2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Bart, welkom op ons forum. Zover ik weet zijn er geen problemen in de werking van de MultiSim en zou deze ook gewoon leverbaar moeten zijn. Hij kan echter op dit moment wel alleen worden aangesloten in een winkel omdat het, hoewel hij nationaal uit dezelfde bundel werkt, wel een eigen nummer heeft.
Maar in de winkel zou het eigenlijk met een paar minuten geregeld moeten zijn. Mits er geen rij staat 😉

Is dat niet de info die je ook via de klantenservice gekregen hebt?

PS.
Ter verduidelijking voor andere lezers heb ik de topictitel iets aangepast (+ Business)
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
*moderator edit*

Berichten verwijderd ivm dubbel gepost. De vraag staat ook hier, waar ik een reactie geplaatst heb: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-Abonnementen/Red-business-super-multisim-in-buitenland/m-p/...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic