freshjive61

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MultiSIM opzeggen, contract kwijt

Goedendag,

Ik heb al enige tijd een MultiSIM, alleen data, voor mijn iPad. Ik wil een ander abonnement aanvragen, maar moet dus eerst dit bestaande abonnement opzeggen. Ik ben het contract ervan kwijt, en heb alleen het 06-nummer. Mij werd via Twitter aangeraden 0800-0560 te bellen. Dat is een nummer voor de zakelijke markt. Ik snap niet waarom het zo moet, want ik ben geen zakelijke klant, maar ik wil toch echt van dit abonnement af.
Ik heb het bovenvermelde nummer gebeld. Ben 2 keer doorverbonden waarna de lijn doodviel. Ik zou toch graag mijn abonnement willen opzeggen. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Alvast bedankt...


Victor Bax
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Victor,

Om een abonnement stop te zetten dien je bij de afdeling Loyalty te zijn.
Zij hebben wel alle gegevens nodig zoals adres etc voor de verificatie. Houd er wel mee dat er een opzegtermijn van een maand is (particulier) en 3 maanden (zakelijk)

Anonymous
Niet van toepassing
Echter wil ik wel vermelden dat op een Multisim geen data abonnement zit. Een multisim gebruikt namelijk de data van het mobiele abonnement.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
freshjive61 is het nog gelukt? 0800-0560 is geen zakelijk nummer, wat vreemd dat je dat te horen kreeg. Het nummer van onze zakelijke verkoopafdeling is 0800-0500. Schriftelijk opzeggen is ook mogelijk. Meer informatie hierover vind je op onze website.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic