Jarvice

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Multi data sim staat niet onder "Mijn bestellingen"

Hi, ik heb deze week een multi data sim besteld, althans dat denk ik. Nadat ik al mijn info had ingevuld kreeg ik een melding dat het was gelukt en dat ik het kon volgen bij "Mijn bestellingen" via My Vodafone, maar daar zie ik het niet tussen staan. Vervolgens dacht ik dat er misschien toch iets mis gegaan was dus probeerde ik het nogmaals. Weer kreeg ik dezelfde melding, en weer heb ik geen idee of de bestelling daadwerkelijk wordt uitgevoerd. Ik heb overigens ook geen bevestigingsmail ofzo gekregen.
Nu vraag ik me dus af of My Vodafone mijn bestelling gewoon niet laat zien, of dat de bestelling niet geplaatst is...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Jarvice
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten Community. Voor ons als klanten dus niet voor je te controleren. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Eventueel kan je ook een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter. De klantenservice van Vodafone kan voor je controleren wat er aan de hand is.

Mocht je eventueel Red Together hebben, dan is het niet mogelijk om deze simkaart aan te vragen. Nu ga ik er vanuit dat je dit abonnement niet hebt. Mocht dit wel zo zijn dan is het misschien de reden waarom je nog niets hebt gehad maar is het wel vreemd dat de bestelling wel online staat. Maar heb je geen Red Together dan moet het wel mogelijk zijn (even wat extra info).

Succes, laat nog even weten wat het resultaat is van je contact met de klantenservice van Vodafone.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Jarvice
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten Community. Voor ons als klanten dus niet voor je te controleren. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Eventueel kan je ook een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter. De klantenservice van Vodafone kan voor je controleren wat er aan de hand is.

Mocht je eventueel Red Together hebben, dan is het niet mogelijk om deze simkaart aan te vragen. Nu ga ik er vanuit dat je dit abonnement niet hebt. Mocht dit wel zo zijn dan is het misschien de reden waarom je nog niets hebt gehad maar is het wel vreemd dat de bestelling wel online staat. Maar heb je geen Red Together dan moet het wel mogelijk zijn (even wat extra info).

Succes, laat nog even weten wat het resultaat is van je contact met de klantenservice van Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Jarvice En hebben zij de bestelling erbij kunnen zoeken voor je?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic