LucW

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Multi Sim activeren lukt niet

Het lukt niet mijn multi sim te activeren.
(Multi sim = 2 sims met zelfde telefoon nummer, voor telefoon en tablet op zelfde bundel)
Het sim-nummer van de tweede sim staat ook niet in mijn account gegevens.
2x toe via telefoon gepoogd de sim te activeren (je moet wat nummers intoetsen) geen resultaat.
Telefoon support menu heeft ook geen multi sim optie in keuze systeem.
 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
LucW wrote:

Chat is niet beschikbaar vandaag, via telefoon heb ik al 2x geprobeerd

Chat is wel beschikbaar maar kan druk zijn en dan staat deze niet aan. Af en toe proberen, dan kom je er wel doorheen. Dat is hetzelfde voor bellen, het kan druk zijn op bepaalde momenten. Zeker deze tijd, dan hebben veel mensen pauze en gaat men bellen voor vragen en ook mensen bij Vodafone hebben pauze 

Je komt er zeker wel doorheen, het is de enige manier om op te lossen. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @LucW 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk een gevalletje niet goed geactiveerd bij Vodafone. Daarom is het handig om even de klantenservice te bellen, of een chat te starten, en te vragen of ze je deze willen toevoegen. Dit kan je zelf niet en dit kan ook niet via de Community. 

Waarschijnlijk is het dan zo verholpen en kan je er gebruik van maken.

LucW
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Chat is niet beschikbaar vandaag, via telefoon heb ik al 2x geprobeerd

Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
LucW wrote:

Chat is niet beschikbaar vandaag, via telefoon heb ik al 2x geprobeerd

Chat is wel beschikbaar maar kan druk zijn en dan staat deze niet aan. Af en toe proberen, dan kom je er wel doorheen. Dat is hetzelfde voor bellen, het kan druk zijn op bepaalde momenten. Zeker deze tijd, dan hebben veel mensen pauze en gaat men bellen voor vragen en ook mensen bij Vodafone hebben pauze 

Je komt er zeker wel doorheen, het is de enige manier om op te lossen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's @LucW?

LucW
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Is inmiddels prima opgelost., met persoonlijke hulp waar we stap voor stap alles doornamen, met mijn oude J7 konden we de 2e sim activeren. Tablet weer terug naar China gestuurd, bleek een fake-android 9 te hebben. Gebruik hem voor mijn vorige smartphone zodat de andere (A51) altijd beschikbaar is voor bellen. De vorige smartphone (J7) heeft nu de sim blijvend en is de hotspot voor mijn 10 inch tablet die ik in de vrachtwagen gebruik voor Google Maps speldpunten navigeren, maar ook voor mijn DJI Osmo Mobile3 gimball, heel handig zo die twee sims uit dezelfde bundel.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te lezen dat het opgelost is @LucW 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic