Template

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Movies&Series L

Als je Vodafone en Ziggo klant bent heb je keuze uit
Movies&Series L

Ziggo Sport Totaal

Kids

Suggestie maak voor klanten die Vodafone klant zijn een App die alleen werkt voor Vodafone NL, uiteraard ook als je reist met Vodafone NL door de hele EU bruikbaar. De App betreft dan Movies&Series L, exclusief voor klanten van Vodafone die ook Ziggo hebben. Indien je als gratis pakket kiest Movies&series L en/of sowieso al Movies&SeriesXL hebt. Zodat je altijd zonder dat je ook je zender pakket ziet, meteen in de ondemand films en series kunt die in Movies&Series L horen. De normale Ziggo App, laat namelijk met zoeken veel te veel resultaten zien, het laat ook zien wat er binnenkort linair op tv komt en wat er geweest is. Op een desktop/laptop thuis zou dit minder erg zijn, op een telelfoon/tablet zou het uitkomst zijn direct alleen in het aanbod kunnen met zo'n speciale App.

1 Reactie 1
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

@Template  dat zal niet gebeuren want Vodafone is een Telecom Provider met een eigen App My Vodafone en daar kan je geen Ziggo TV mee kijken, wel de Priority's van beide staan beschreven maar voor de rest houden Vodafone en Ziggo hun wegen gescheiden.

Je je kan via My Vodafone of via Mijn Ziggo de keuze van je extra dienst opgeven. Ik kon het toen wel via de App nu ligt het anders wegens werkzaamheden aan de migratie naar 1 systeem. Maar wie weet in de toekomst komt er 1 App voor alle diensten of 2 Apps een Ziggo Go en de gegevens van Mijn Ziggo en My Vodafone alles van Vodafone.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic