Hi allen,
Allereerst dank voor alle informatie die jullie hier delen, zeer waardevol! We hebben dit opnieuw intern uitgezet, maar helaas nog zonder oplossing. We willen graag concrete voorbeelden verder onderzoeken en heb jullie daarom een privébericht gestuurd.
Voor nieuwe melders, vul het volgende template in en stuur deze in een privébericht** naar Cecilia of mij. Je doet dit door naar deze pagina te gaan, te klikken op het rode vierkantje met een potlood erin en één van ons te kiezen als ontvanger. We ontvangen graag de volgende gegevens:
06-nummer:
Tenaamstelling abonnement:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers rekeningnummer:
Merk & type toestel:
Versie besturingssysteem:
Welke pagina's/apps zijn niet bereikbaar?
Heb je een test of workaround gedaan waardoor het wel werkte?
--
Heb je informatie of concrete aanvullingen over het probleem zelf, deel het dan vooral in dit topic!
** - Heb je een nieuw account? Dan dien je eerst een openbare reactie te plaatsen, voordat een privébericht verstuurd kan worden.