Al bijna een jaar geen ING via mobiel internet. Hier ook netjes gemeld in maart, maar zoals de meeste kunnen lezen, wil het nog niet heel erg opschieten met de oplossing vanuit Motorola / ING / Vodafone. Oplossingen als zet hem op 2G of 3G werkt als het al werkt heel traag, en dat het zou werken na een update naar android 11 heb ik ook nog niet onder vonden. Voor mij is het al ingesleten dat op het moment dat ik de ING app wil gebruiken, ik eerst even NORD VPN laat verbinden, hierna geen probleem. Dus wat het probleem ook mag zijn, ik ga er niet eens meer op wachten. Iederkeer als ik een melding krijg dat er een nieuwe reactie is, denk ik zou het op gelost zijn, zoals ook al een tijd bij het topic staat, of is het weer een reactie waarom het lang duurt of niet word op gelost. Daar ben ik nu klaar mee, en ga me afmelden hier.
Doe gewoon een VPN installeren en ga verder met je leven en verspil geen tijd meer in het trekken aan een dood paard hier in het forum.