Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik had erg genoeg hetzelfde probleem. Super irritant om er op een fout moment achter te komen.
De vraag bij ING gelegd en ook toegelicht dat ik alle trucjes al had geprobeerd zoals de app herinstalleren buiten WIFI om, 4G instellingen wijzigen waarbij inlog en wachtwoord op de 4G als "vodafone" ingesteld zou zijn etc. Niets hielp. 2 weken later een mail van ING gekregen en het heeft het probleem opgelost. Hun stappenplan was:
Standaard is de volgende optie ingesteld, namelijk: ‘4G, 3G en 2G’.
Kies hierbij alleen voor: ‘Alleen 3G’ (of 3G/2G).
Vervolgens kunt u het menu van de instellingen verlaten.
Open de Mobiel Bankieren App. Let op! Het kan zijn dat u nog steeds de melding ‘Geen netwerk’ krijgt, maar dit heeft te maken met het feit dat het 3G netwerk officieel niet meer beschikbaar is bij Vodafone.
Sluit vervolgens de Mobiel Bankieren App.
Ga opnieuw naar ‘Instellingen’ van uw telefoon om vervolgens weer naar ‘Voorkeurs netwerk type’ te gaan.
Switch vervolgens terug naar de optie: ‘4G, 3G en 2G’.
Verlaat wederom het menu van de instelling.
Open opnieuw de Mobiel Bankieren App. De app zal nu ook werken via uw 4G netwerkverbinding.
Klinkt heel raar, en ook onder het mom van "Waarom zou dit wel werken, en de telefoon opnieuw opstarten niet??". Geen idee. Maar dit heeft bij mij geholpen.
Kan met mijn motorola weer zonder wifi in de ING app!
Was al bekend, via hotspot of vpn werkt alles gewoon. Echt een Vodafone probleem die ze vakkundig uit de weg lopen. Oja, buitenland werkt ook alles vlekkeloos! Dus daar kan Vodafone het wel....
Ik ben er helemaal klaar mee. Heb net mijn abonnement per direct opgezegd. Ik stap over naar een andere provider!!!!
Gelukkig was mijn contract al geruime tijd afgelopen. Het is toch van de zotte dat Vodafone dit probleem niet kan oplossen. Wat een stelletje amateurs. Het speelt al bijna 2 JAAR!!!!!
Bij komend voordeel is dat mijn nieuw abonnement ook nog goedkoper is. Zat nog even te denken hoe ik afscheid zal nemen, maar ik zal beleefd blijven:
Hoi @LenD Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Helemaal met je eens, het is echt heel vervelend. Nu weet ik dat Vodafone er echt hard aan werkt om dit op te lossen, samen met Motorola. Aan wie het dan ligt, die vraag zal altijd in het midden blijven liggen. Compensatie kan je aanvragen via het klachtenformulier, al denk ik dat je daar niet zoveel van moet verwachten. Maar goed, proberen kan je altijd 😁☺️
Het is bij mij opgelost dus ik ben helemaal blij. Ik heb mijn abonnement opgezegd en zit nu bij een andere provider, alles werkt zoals het hoort en nog goedkoper ook. Dag Vodafone
Ook hier is de oplossing nabij: per 3 oktober heb ik een nieuwe provider en kan ik weer onderweg internetbankieren. Super fijn. Ik hoop voor alle andere Vodafone/Motorola/ING gebruikers dat Vodafone ze serieus gaat nemen (en er over gaat communiceren) en dat het probleem snel is opgelost!
Hier nog steeds niet, DigiD in ieder geval niet. Laatst ook weer een site die niet laden, heb ik gelukkig een vpn naar huis waardoor het lukt maar dat het gewoon nog steeds niet is opgelost. En Vodafone maar lekker stil blijven, geen compensatie niets! Meer dan een jaar om een probleem niet te kunnen oplossen, ben blij dat wij op mn werk wel vakkundig personeel hebben.
Nog even en me toekomstige nieuwe telefoon wordt aangekondigd, af van het gezeur.... Precies waar Vodafone op wacht.
Afgelopen weken heb ik in Spanje geen problemen ondervonden met het openen van de ING app via 4G+ op mijn Motorola, ook niet via andere serviceproviders. In Nederland terug, was het probleem meteen weer terug. Hier opent de app alleen met 3g/2g of via WiFi. Het blijft bijzonder.
Bij mij lijkt het nu ook al een aantal dagen (erg traag, maar toch ) te werken. 🙂 Misschien kan @Alex hierop reageren of dit komt door een actie van Vodafone of dat het gewoon een wonder is... 😉
Alleen het probleem met ING app is opgelost. Problemen met andere websites/apps bestaat nog steeds. Lijkt dus een oplossing te zijn vanaf de kant van ING.
ING geeft aan dat zij vorige week een netwerk wijziging doorgevoerd hebben waardoor hun app geen last meer heeft van het probleem. Ook geven ze aan dat de daadwerkelijke oorzaak buiten ING ligt (dus ze hebben het kunnen omzeilen, maar bij wie het probleem dan zou liggen wordt niet benoemd). Lijkt te kloppen met de posts hier recent.
Apple heeft op 9 september de langverwachte iPhone 16-serie onthuld! Er
komen vier varianten op de markt: de iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone
16 Pro en iPhone 16 Pro Max. Benieuwd naar de nieuwste sp...