Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik had erg genoeg hetzelfde probleem. Super irritant om er op een fout moment achter te komen.
De vraag bij ING gelegd en ook toegelicht dat ik alle trucjes al had geprobeerd zoals de app herinstalleren buiten WIFI om, 4G instellingen wijzigen waarbij inlog en wachtwoord op de 4G als "vodafone" ingesteld zou zijn etc. Niets hielp. 2 weken later een mail van ING gekregen en het heeft het probleem opgelost. Hun stappenplan was:
Standaard is de volgende optie ingesteld, namelijk: ‘4G, 3G en 2G’.
Kies hierbij alleen voor: ‘Alleen 3G’ (of 3G/2G).
Vervolgens kunt u het menu van de instellingen verlaten.
Open de Mobiel Bankieren App. Let op! Het kan zijn dat u nog steeds de melding ‘Geen netwerk’ krijgt, maar dit heeft te maken met het feit dat het 3G netwerk officieel niet meer beschikbaar is bij Vodafone.
Sluit vervolgens de Mobiel Bankieren App.
Ga opnieuw naar ‘Instellingen’ van uw telefoon om vervolgens weer naar ‘Voorkeurs netwerk type’ te gaan.
Switch vervolgens terug naar de optie: ‘4G, 3G en 2G’.
Verlaat wederom het menu van de instelling.
Open opnieuw de Mobiel Bankieren App. De app zal nu ook werken via uw 4G netwerkverbinding.
Klinkt heel raar, en ook onder het mom van "Waarom zou dit wel werken, en de telefoon opnieuw opstarten niet??". Geen idee. Maar dit heeft bij mij geholpen.
Kan met mijn motorola weer zonder wifi in de ING app!
Al bijna een jaar geen ING via mobiel internet. Hier ook netjes gemeld in maart, maar zoals de meeste kunnen lezen, wil het nog niet heel erg opschieten met de oplossing vanuit Motorola / ING / Vodafone. Oplossingen als zet hem op 2G of 3G werkt als het al werkt heel traag, en dat het zou werken na een update naar android 11 heb ik ook nog niet onder vonden. Voor mij is het al ingesleten dat op het moment dat ik de ING app wil gebruiken, ik eerst even NORD VPN laat verbinden, hierna geen probleem. Dus wat het probleem ook mag zijn, ik ga er niet eens meer op wachten. Iederkeer als ik een melding krijg dat er een nieuwe reactie is, denk ik zou het op gelost zijn, zoals ook al een tijd bij het topic staat, of is het weer een reactie waarom het lang duurt of niet word op gelost. Daar ben ik nu klaar mee, en ga me afmelden hier. Doe gewoon een VPN installeren en ga verder met je leven en verspil geen tijd meer in het trekken aan een dood paard hier in het forum.
Ik weet dat ik van sommige mensen niet meer reageren mag, maar ik doe het nu toch. Zojuist iemand die schreef dat er voor de Motorola een nieuwe Android versie uit is, nummer 11 (Android 11). Zijn er al mensen die deze versie op hun toestel hebben en zo ja, is het probleem met ING/Motorola dan opgelost? Nogmaals, ik weet niet of het daar aan ligt en dat het jullie probleem oplost, maar als er een nieuwe versie is, altijd proberen, toch?!
Een tijd terug heeft iemand dat hier al gemeld, na android 11 update geen problemen. Bleef helaas bij 1 persoon en aangezien ik toen al op Android 12 draaide voor mij al helemaal niet van toepassing. Heb er met Android 11 en 12 last mee.
Android 13 is inmiddels uit, dat je nu nog een update naar Android 11 krijgt (buiten de one vision om, maar die is er ook al een paar maanden) is wel erg laat.... Update bij de one vision heeft trouwens bij mijn moeder ook de ING problemen niet opgelost.
Oh jee, bedankt @rolfie Ik wist niet dat er al een Android 13 uit was. Zal ik eens melden in die andere topic, misschien heeft die man nog een oude versie. Lijkt me niet dat Motorola verschillende Android versies heeft?! Ik weet het niet, heb geen Motorola, maar probeer zoveel mogelijk te helpen waar kan.
Android 13 is nog niet uit op Motorola telefoons, dit duurt doorgaans minimaal een half jaar. Ik wilde er alleen maar mee vertellen dat de Android versie niets uit maakt. En dat als je nu pas android 11 krijgt het wel heel laat is terwijl als je nu een os update krijgt je vaak 12 krijgt. Met uitzondering van de one vision dus, daar was jaar terug de update terug getrokken naar 11 vanwege problemen. Deze is een paar maanden geleden alsnog uitgerold.
Net een nieuw toestel Motorola G100 gekocht, en overgestapt naar Vodaphone. Tot ik er net achter kom dat ik (buiten wifi) geen toegang heb tot de ing app. De app werkte nog wel toen ik vorige week op mijn oude aanbieder KPN zat.
Dus ik lees hier het forum, en zie dat vodaphone hier blijkbaar (al langere tijd) geen oplossing voor bied. Terwijl het overduidelijk een Vodafone issue is. Dezelfde telefoon en app op andere aanbieder. Dit is dus een Vodafone probleem.
Het is belangrijk om in te zien dat een keuze voor een Vodafone abonnement in combinatie met een Motorola toestel een zeer ongelukkige is. Hier zou tegen gewaarschuwd moeten worden. Vodafone Nederland weigert consequent om de problemen te verhelpen en komt aan met onderzoeken, valse beschuldigingen aan andere partijen en doorzichtige smoesjes. Het probleem speelt al 2 jaar en al die tijd is er niets aan gedaan om het op te lossen.
Apple heeft op 9 september de langverwachte iPhone 16-serie onthuld! Er
komen vier varianten op de markt: de iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone
16 Pro en iPhone 16 Pro Max. Benieuwd naar de nieuwste sp...