Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik had erg genoeg hetzelfde probleem. Super irritant om er op een fout moment achter te komen.
De vraag bij ING gelegd en ook toegelicht dat ik alle trucjes al had geprobeerd zoals de app herinstalleren buiten WIFI om, 4G instellingen wijzigen waarbij inlog en wachtwoord op de 4G als "vodafone" ingesteld zou zijn etc. Niets hielp. 2 weken later een mail van ING gekregen en het heeft het probleem opgelost. Hun stappenplan was:
Standaard is de volgende optie ingesteld, namelijk: ‘4G, 3G en 2G’.
Kies hierbij alleen voor: ‘Alleen 3G’ (of 3G/2G).
Vervolgens kunt u het menu van de instellingen verlaten.
Open de Mobiel Bankieren App. Let op! Het kan zijn dat u nog steeds de melding ‘Geen netwerk’ krijgt, maar dit heeft te maken met het feit dat het 3G netwerk officieel niet meer beschikbaar is bij Vodafone.
Sluit vervolgens de Mobiel Bankieren App.
Ga opnieuw naar ‘Instellingen’ van uw telefoon om vervolgens weer naar ‘Voorkeurs netwerk type’ te gaan.
Switch vervolgens terug naar de optie: ‘4G, 3G en 2G’.
Verlaat wederom het menu van de instelling.
Open opnieuw de Mobiel Bankieren App. De app zal nu ook werken via uw 4G netwerkverbinding.
Klinkt heel raar, en ook onder het mom van "Waarom zou dit wel werken, en de telefoon opnieuw opstarten niet??". Geen idee. Maar dit heeft bij mij geholpen.
Kan met mijn motorola weer zonder wifi in de ING app!
Vandaag geprobeerd middels een hotspot die als abonnement via HollandsNieuwe loopt. Helaas ook dan is het niet mogelijk in te loggen. Verklaarbaar aangezien HollandsNieuwe een dochteronderneming van Vodafone is en van het Vodafone netwerk gebruik maakt. Met een andere provider kan ik het (nog) niet testen.
Nou, ik ben er helemaal klaar mee. Ik heb het probleem nu al zo lang (sinds ik een nieuwe Motorola heb; bij mijn vorige Motorola toestel en hetzelfde abonnement had ik het probleem niet). In augustus loopt m'n contract af en ga ik 100% zeker naar een provider waarbij ik normaal kan internetbankieren.
Vertel eens een update over dit probleem. Geen progressie is ook een update. Ik lees dat jullie hard aan het werk zijn, mijn verwachting is dan ook dat er echt wel iets te melden is. Laat maar doorkomen!
Ik heb er geen vertrouwen meer in dat dit probleem door Vodafone wordt opgelost. Ik heb dus maar in arren moede een Samsung Galaxy A13 aangeschaft voor €158. Hiermee werkt tenminste alles weer naar behoren. Ik wacht met belangstelling af of er ooit een oplossing komt.
Ik wil nogmaals benadrukken dat Vodafone geen enkele intentie heeft om dit probleem op te lossen. Het speelt nu al bijna 2 jaar en Vodafone is al die tijd op de hoogte van het probleem geweest. Vodafone heeft geen andere acties ondernomen dan het opzetten van een soort enquête om de problemen in kaart te brengen waarvan zij dus al op de hoogte zijn. Wel hebben zij zich heel even ingespannen met het de schuld in de schoenen schuiven van andere partijen.
Dit terwijl inmiddels klip en klaar is dat geen enkele Motorola gebruiker deze problemen ondervindt bij andere providers.
Woorden schieten simpelweg tekort om uit te drukken hoe slecht de service van Vodafone is. Daarnaast maakt Vodafone Nederland zich schuldig aan misleiding.
Ook ik ondervind het probleem dat ik met mijn Motorola g60 de Ing-app niet via Vodafone data kan gebruiken. De truc van heen en weer switchen van 3g naar 4g werkt niet.
Wat ik heel vreemd vind is dat net over de grens het wel mogelijk is om zonder wifi de ing- app te gebruiken via vodafone.de (Dsl) en via Proximus ( België). Waarom daar wel en met Vodafone.nl niet?
Ik heb het antwoord wat als juiste antwoord is geselecteerd verwijderd. Op dit moment loopt het onderzoek nog. Zodra er meer bekend is, melden wij dit hier in het topic
Sorry Steven, maar jullie mogen nu toch echt wel inhoudelijke gaan reageren. Het onderzoek loopt nog is zeker niet meer voldoende om te melden!
Het probleem ligt duidelijk bij Vodafone, nu dualsim andere profiteer werkt, jullie niet. Erg jammer dat jullie het naar Motorola afschuiven en in de winkel terwijl het toch echt jullie probleem is!
Als ik een afschrijving storneer, en jullie 6 maanden vertel dat het onderzoek nog loopt accepteren jullie dit toch ook niet? Er wordt nog geen eens iets aangeboden aan de gedupeerde klanten, ja een andere telefoon kopen.... Doen jullie dit dan voor ons? Onze eigen keuze telefoon dan wel hé! Zou wel tof wezen, maar ja klanten zijn er tegenwoordig alleen maar om uit te melken niet om te helpen.
ik heb ook al maanden problemen met mijn motorola ING app. Problem ligt bij Vodafone nederland. Ik ben grenswerker. Als ik op vodafone duitsland zit heb ik geen problemen en werkt de app gewoon.......Zit er ook aan te denken om over te stappen naar een andere provider
Ik ben op dit moment samen met18 andere Motorola - gebruikers bezig om een schadeclaim tegen Vodafone Nederland in te dienen. De consumentenprogramma's Kassa en Radar zijn inmiddels zeer geïnteresseerd in dit onderwerp. Ik houd jullie op de hoogte!
Apple heeft op 9 september de langverwachte iPhone 16-serie onthuld! Er
komen vier varianten op de markt: de iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone
16 Pro en iPhone 16 Pro Max. Benieuwd naar de nieuwste sp...