Ik kan met mijn Motorola One de ING app niet gebruiken met 4G, alleen met Wifi. Is er al een oplossing gevonden voor dit probleem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik had erg genoeg hetzelfde probleem. Super irritant om er op een fout moment achter te komen.
De vraag bij ING gelegd en ook toegelicht dat ik alle trucjes al had geprobeerd zoals de app herinstalleren buiten WIFI om, 4G instellingen wijzigen waarbij inlog en wachtwoord op de 4G als "vodafone" ingesteld zou zijn etc. Niets hielp. 2 weken later een mail van ING gekregen en het heeft het probleem opgelost. Hun stappenplan was:
Klik op lees meer voor het volledige Stappenplan
Klinkt heel raar, en ook onder het mom van "Waarom zou dit wel werken, en de telefoon opnieuw opstarten niet??". Geen idee. Maar dit heeft bij mij geholpen.
Kan met mijn motorola weer zonder wifi in de ING app!
Bij gebruik van de ing app werkt het bij mij dan ook NIET.
Vandaag geprobeerd middels een hotspot die als abonnement via HollandsNieuwe loopt. Helaas ook dan is het niet mogelijk in te loggen. Verklaarbaar aangezien HollandsNieuwe een dochteronderneming van Vodafone is en van het Vodafone netwerk gebruik maakt. Met een andere provider kan ik het (nog) niet testen.
Nou, ik ben er helemaal klaar mee. Ik heb het probleem nu al zo lang (sinds ik een nieuwe Motorola heb; bij mijn vorige Motorola toestel en hetzelfde abonnement had ik het probleem niet). In augustus loopt m'n contract af en ga ik 100% zeker naar een provider waarbij ik normaal kan internetbankieren.
Kan niet in ing app en digi d app in 4G werken alleen via wifi.
Is er al een oplossing voor dit probleem??
Werkt bij mij niet. Als ik instellingen op 3G zet werk hij wel zet ik hem terug naar 4 G niet meer??
Ing app werkt op mijn motorola prima ( kpn provider) app werkt niet op mijn dochter s Samsung ( vodafone provider)
Lijkt mij Vodafone probleem
Hi Alex,
Vertel eens een update over dit probleem. Geen progressie is ook een update. Ik lees dat jullie hard aan het werk zijn, mijn verwachting is dan ook dat er echt wel iets te melden is. Laat maar doorkomen!
Met combinatie Samsung/Vodafone ook niet?
Ik heb er geen vertrouwen meer in dat dit probleem door Vodafone wordt opgelost. Ik heb dus maar in arren moede een Samsung Galaxy A13 aangeschaft voor €158. Hiermee werkt tenminste alles weer naar behoren. Ik wacht met belangstelling af of er ooit een oplossing komt.
Goedkoper om 'n VPN aan te schaffen.
Ik wil nogmaals benadrukken dat Vodafone geen enkele intentie heeft om dit probleem op te lossen. Het speelt nu al bijna 2 jaar en Vodafone is al die tijd op de hoogte van het probleem geweest. Vodafone heeft geen andere acties ondernomen dan het opzetten van een soort enquête om de problemen in kaart te brengen waarvan zij dus al op de hoogte zijn. Wel hebben zij zich heel even ingespannen met het de schuld in de schoenen schuiven van andere partijen.
Dit terwijl inmiddels klip en klaar is dat geen enkele Motorola gebruiker deze problemen ondervindt bij andere providers.
Woorden schieten simpelweg tekort om uit te drukken hoe slecht de service van Vodafone is. Daarnaast maakt Vodafone Nederland zich schuldig aan misleiding.
Hallo,
Ook ik ondervind het probleem dat ik met mijn Motorola g60 de Ing-app niet via Vodafone data kan gebruiken. De truc van heen en weer switchen van 3g naar 4g werkt niet.
Wat ik heel vreemd vind is dat net over de grens het wel mogelijk is om zonder wifi de ing- app te gebruiken via vodafone.de (Dsl) en via Proximus ( België). Waarom daar wel en met Vodafone.nl niet?
Hi Alex,
Ik zie dat dit topic weer (?) op opgelost staat. We zijn het allemaal wel met elkaar eens dat dit niet het geval is.
Kan je de status ‘opgelost’ weer intrekken svp totdat dit probleem wel is opgelost?
Ik heb het antwoord wat als juiste antwoord is geselecteerd verwijderd. Op dit moment loopt het onderzoek nog. Zodra er meer bekend is, melden wij dit hier in het topic
Hi Steven,
dan horen we dus nooit meer wat bedoel je.
Onder welk issue nummer loopt dit onderzoek binnen Vodafone.
Het onderzoek? Wat klinkt dat toch gewichtig..
Het is een compleet wassen neus.
Een onderzoek instellen naar wat men bij Vodafone al heel lang weet.
'Het onderzoek loopt' Wie denkt Vodafone Nederland hiermee voor de gek te houden?
Sorry Steven, maar jullie mogen nu toch echt wel inhoudelijke gaan reageren. Het onderzoek loopt nog is zeker niet meer voldoende om te melden!
Het probleem ligt duidelijk bij Vodafone, nu dualsim andere profiteer werkt, jullie niet. Erg jammer dat jullie het naar Motorola afschuiven en in de winkel terwijl het toch echt jullie probleem is!
Als ik een afschrijving storneer, en jullie 6 maanden vertel dat het onderzoek nog loopt accepteren jullie dit toch ook niet? Er wordt nog geen eens iets aangeboden aan de gedupeerde klanten, ja een andere telefoon kopen.... Doen jullie dit dan voor ons? Onze eigen keuze telefoon dan wel hé! Zou wel tof wezen, maar ja klanten zijn er tegenwoordig alleen maar om uit te melken niet om te helpen.
ik heb ook al maanden problemen met mijn motorola ING app. Problem ligt bij Vodafone nederland. Ik ben grenswerker. Als ik op vodafone duitsland zit heb ik geen problemen en werkt de app gewoon.......Zit er ook aan te denken om over te stappen naar een andere provider
Ik ben op dit moment samen met18 andere Motorola - gebruikers bezig om een schadeclaim tegen Vodafone Nederland in te dienen. De consumentenprogramma's Kassa en Radar zijn inmiddels zeer geïnteresseerd in dit onderwerp. Ik houd jullie op de hoogte!
Top! Is ook belachelijk de lakse houding van Vodafone. Helaas zit ik zelf bij Hollandsnieuwe en moet het via hen afhandelen maar het geeft opties
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.