Ik heb contact gehad met Hollands nieuwe waar ik dus sinds kort een abonnement heb, Onderdeel van Vodafone. Daarvan heb ik deze reactie gekregen:
"Onlangs heeft u contact opgenomen met onze klantenservice. U gaf aan dat u problemen ervaart met het gebruik van internet op uw Motorola toestel.
Wij zijn bekend met het probleem met de Motorola toestellen. Er is op dit moment al een onderzoek gaande bij Motorola. Wij hebben een terugkoppeling ontvangen en Motorola geeft aan dat het probleem inderdaad bij hen ligt. Zodra het onderzoek bij Motorola is afgerond. Krijgt u hier ook een terugkoppeling van.
Wij hebben uw melding ook toegevoegd aan het onderzoek."
Ik wil dit nog checken bij Motorola en het jammere is dat er verder geen datum wordt gegeven wanneer dit wordt opgelost. Het blijft een raar iets omdat andere providers dus ook in het buitenland dit probleem niet hebben...dus om het nou helemaal bij Motorola te leggen ... Ik betwijfel of daar t probleem volledig ligt.