Ik reageer helemaal niet denigrerend. Geef netjes antwoord op je vraag over dit probleem en verwijs je zelfs nog naar de klachten pagina om daar je klacht in te dienen omdat je graag van je abonnement af wilt. Aangezien je bent overgestapt, jammer genoeg niet binnen de 14 dit probleem hebt ontdekt, is er misschien, en ik zeg misschien, nog een mogelijkheid om je klacht in te dienen en dat ze nog eens kijken naar of je je abonnement kan stoppen. Niet meer en niets minder! En het is super vervelend dat iedereen die Vodafone heeft, met een Motorola, dit probleem nog hebben. Daar had zeker al een oplossing voor mogen zijn en eigenlijk, maar daar ga ik weer, zou ik willen zeggen tegen Vodafone, als nieuwe klanten een abonnement afsluiten met een Motorola, waarschuw deze mensen dan even. Maar goed, zo denk ik daar dan weer over.
En waarom mag ik mijn gedachten over online verkopen niet melden? Zeker niets denigrerend aan, ik geef mijn gedachten hierover en zou zelf liever contant betalen ipv via geld overmaken. Ook al zou het dan nog zo veilig zijn, wat wel meer bedrijven beloven en als je dan achteraf leest wat er allemaal fout kan gaan. En ik zeg niet dat het fout gaat bij marktplaats, dat hoor je me niet zeggen. Dat is gewoon mijn gedachten over iets online kopen en betalen, niets mis mee, ben vast nog van de oude stempel. Daarnaast vraag ik nog gewoon netjes aan je of je fiets bevalt.
Je kan het denigrerend vinden, maar als ik het zo terug lees is dat het zeker niet.
En toch wens ik je nog heel veel plezier met je nieuwe fiets!